برگزاری نشست برنامه‌های آزادسازی سوسنگرد در تبریز

نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با موضوع برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد با حضور امیر «عباسی» برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ - 18October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با موضوع برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد به ریاست امیر دریادار دوم «رضا عباسی» برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به اهمیت آزادسازی سوسنگرد در جریان دفاع مقدس اظهار داشت: آزادسازی سوسنگرد از جمله بزرگ‌ترین افتخارات ما در جنگ تحمیلی بود که با تکیه بر مقاومت، ایثار و ازخودگذشتی رزمندگان اسلام به دست آمد.

وی خواستار اهتمام همه دستگاه‌ها به گرامیداشت سالروز این پیروزی بزرگ شد و افزود: امیدواریم با همت مضاعف نهادها و سازمان‌های مختلف استان، شاهد برگزاری شکوهمند این مناسبت باشیم.

امیر «عباسی» تاکید کرد: باتوجه به اهمیت آشنا ساختن جوانان، نوجوانان و کودکان با موضوع دفاع مقدس، این نسل مخاطب اصلی برنامه‌ها هستند و باید با استفاده از شیوه‌های نو، مبتکرانه و خلاقانه بتوانیم این حماسه ماندگار رزمندگان دلیر کشورمان را برای آنان تبیین و تشریح کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها