وصیت‌نامه «شعبانعلی (وحید) طالبیان درزی»:

به پیام رهبر انقلاب گوش فرا دهید

در فرازی از وصیت‌نامه «شعبانعلی (وحید) طالبیان درزی» آمده است: چنانچه خواهان آن هستید که پیروز و رستگار شوید به پیام رهبر دلسوزمان گوش فرا دهید.
کد خبر: ۵۵۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ - 18October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«شعبانعلی (وحید) طالبیان درزی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

به پیام رهبر انقلاب گوش فرا دهید

زندگی‌نامه شهید

شهید «شعبان‌علی (وحید) طالبیان درزی» فرزند حسنعلی دوم فروردین ۱۳۴۳ در بابل به دنیا آمد و در یکم آبان ۱۳۶۲ در پنجوین عراق به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

دنیا گذرگاهی برای رسیدن به هدف است و اگر توقف به قصدی غیر از شناخت راه باشد به هدف نمی‌انجامد. باید بدانیم که بیهوده خلق نشده‌ایم، خلق شده‌ایم تا ستایش خدا را انجام دهیم، در راه او و برای رضای او قدم برداریم و در همه حال فقط و فقط ذکرمان و عملمان برای خدا باشد، چرا که «انا لله و انا الیه راجعون» «همه از او هستیم و بسوی او باز می‌گردیم.»

وظیفه‌ی ما حفظ خون و به اجرا درآوردن پیام شهیدان است، چرا که شهیدان ادامه دهندگان راه انبیا و معصومین هستند و ما باید ادامه دهندگان راه شهدا باشیم.

به پیام رهبر انقلاب گوش فرا دهید

شهدا به ظاهر مرده‌اند، در حقیقت زنده‌اند و روح آن‌ها جاودانه است. شما هم سعی کنید زندگان در حقیقت زنده باشید. زنده بودن شما به این است که تا چه حد مسئله جهاد را در رأس امور قرار می‌دهید. مسئله جهاد، تنها کشتن و ریختن خون دشمن نیست، بلکه «غلبه بر نفس اماره» و «پاک کردن قلوب از خواهش‌های نفسانی و تمام خصلت‌های پست و ناشایسته» را نیز شامل می‌شود.

ای برادران و خواهران چنانچه خواهان آن هستید که پیروز و رستگار شوید پیام رهبر دلسوزمان را گوش فرا دهید. دو نیروی مستحکم که انقلاب و تداوم آن را منتهای درجه رساند، «رهبری» و «پیروی از رهبری» است. تاریخ به عیان ثابت کرده است که تنها و تنها روحانیت است که می‌تواند رهبری مسلمین و مستضعفین را به عهده گرفته و آن‌ها را به خط مستقیم هدایت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها