دبیر کمیته علمی نشست نقش مخابرات در دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

برگزاری ۳۵ نشست تخصصی درباره جایگاه علوم مختلف در دفاع مقدس

ناصحی گفت: قرار است ۳۵ نشست تخصصی درباره جایگاه و نقش حوزه‌های مختلف علمی و فناورانه در دفاع مقدس برگزار شود.
کد خبر: ۵۵۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۸ - 19October 2022

برگزاری ۳۵ نشست تخصصی درباره جایگاه علوم مختلف در دفاع مقدس«علی ناصحی» دبیر کمیته علمی نشست نقش مخابرات در دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس از برگزاری ۳۵ نشست در جریان برگزاری همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: برگزاری همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس به دستور سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح برنامه ریزی شده و قرار است نشست‌هایی به همین مناسبت در نیرو‌های مسلح برگزار شود که بخشی از کار آن به سپاه پاسداران واگذار شده است.

وی افزود: دانشگاه جامع امام حسین (ع) مسوول برگزاری این نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف است که اولین نشست آن در خصوص نقش مخابرات در دوران دفاع مقدس امروز با حضور فرماندهان و مسوولین مخابرات برگزار شد.

ناصحی با اشاره به برگزاری ۳۵ نشست تخصصی در حوزه‌های مختلف فناوری در دفاع مقدس ادامه داد: فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان حوزه‌های مختلف و افرادی که در حوزه‌های علم و فناوری نقش داشتند در این نشست‌ها حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: مستندات و اطلاعات مربوط به مخابرات در دفاع مقدس طی برگزاری جلسات متعددی جمع آوری و در قالب ۱۷ مقاله علمی در نشست مخابرات ارائه شده است.

ناصحی در پایان گفت: قرار است پس از برپایی این ۳۵ نشست تخصصی همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس، ۱۵ آذرماه سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار