از سوی فرهنگسرای خاتم (ص)؛

خانواده شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی» تجلیل می‌شوند

آیین تکریم و تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم مجید قربانخانی و یادمان این شهید جوان که حٌرّ مدافعان حرم نام گرفته است از سوی فرهنگسرای خاتم (ص) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ - 19October 2022

خانواده شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی» تجلیل می‌شوندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ویژه‌برنامه «مهرآیین» چند سالی است با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود و تبدیل به یکی از برنامه‌های مستمر و راهبردی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شده است.

در اجرای این ویژه برنامه با حضور مدیر و کارکنان فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ در منزل شهید مدافع حرم مجید قربانخانی در محله یافت آباد تهران، ضمن ادای احترام و نثار فاتحه به روح مطهر شهید، با اهدای گل و شیرینی، لوح تقدیر و هدایایی دیگر از خانواده مکرم آن شهید جوان خان‌طومان دلجویی و تجلیل خواهد شد.

بسیجی شهید مجید قربانخانی متولد ۳۰ مرداد ماه ۱۳۶۹ در یافت آباد تهران است و در ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ در ۲۵ سالگی به همراه همرزمانش شهید مصطفی چگینی، شهید مرتضی کریمی و شهید محمد آژند در خان طومان حلب سوریه به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم مجید قربانخانی که در محله او را مجید بربری صدا می‌زدند ازجوانان لوطی مسلک یافت آباد بود که به واسطه شهادت در سوریه و تحولی که در او رخ داد حٌرّ مدافعان حرم نام گرفت. کتاب زندگی و شهادت او نیز به نام مجید بربری بار‌ها تجدید چاپ شده است.

آیین تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم مجید قربانخانی، روز دوشنبه دوم آبان ساعت ۱۱ در منزل شهید واقع در یافت آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار