رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تأکید کرد؛

لزوم بازبینی موضوعات مرتبط با حوزه سایبری در دستگاه‌های کشور

سردار جلالی گفت: موضوعات مرتبط با حوزه سایبری در دستگاه‌ها باید مورد بازبینی قرار گیرد.
کد خبر: ۵۵۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ - 19October 2022

دیدار سردار جلالی با استاندار خراسان رضویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز (چهارشنبه) در دیدار با استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: شرایط فعلی کشور نشان می‌دهد که باید درخصوص موضوع سایبری توجه بیشتری صورت گیرد و بر همین اساس، موضوعات مرتبط با حوزه سایبری در دستگاه‌ها باید مورد بازبینی قرار گیرد.

سردار جلالی افزود: لازم است که مدیران و مسئولان کشور در این‌خصوص آگاهی‌های بیشتری را کسب و اقدامات لازم را اجرا کنند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: در قالب پدافند غیرعامل و در شرایط ملتهب باید از مردم کشورمان در برابر حوادث صیانت شود و همه دستگاه‌ها باید در این‌خصوص اقدامات لازم را مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: با تهیه دستورالعمل و آموزش‌های لازم می‌توان امنیت حوزه سایبری را افزایش داد و بر همین اساس با توجه به ظرفیت علمی که در سطح شهر مشهد وجود دارد، می‌توان این استان را به‌عنوان نخستین نمونه آزمایشی ایمن‌سازی سایبری در سطح استان‌های کشور شناخت.

استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل باید مصمم و قاطع باشد تا نتیجه‌بخش شود.

«یعقوبعلی نظری» با اشاره به این که موضوع زیارت نباید از دیدگاه گردشگری دیده شود، افزود: تأثیرگذاری زیارت از زمان آغاز به سفر فرد آغاز می‌شود؛ پس اگر از این ظرفیت به خوبی استفاده شود، بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه اصلاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر شرایط تفریح مبتنی بر معنویت باید فراهم شود تا در زمان حضور افراد در مشهد از موضوع زیارت، غفلت نشود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار