پدر شهید «یدالله واعظ‌» آسمانی شد

«جبار واعظ‌اجور» پدر شهید بزرگوار «یدالله واعظ‌»دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۵۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ - 19October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «جبار واعظ‌» پدر شهید بزرگوار «یدالله واعظ‌»دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این پدر شهید با حضور جمعی از مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ظهر امروز (چهارشنبه) همجوار گلزار شهدای شهر شریفیه تشییع و به خاک سپرده ‌‌شد.

در پی درگذشت این پدر شهید بزرگوار، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، این ضایعه‌ غم‌بار را تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای بازماندگانش صبر و اجر مسئلت کرد.

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «یدالله واعظ» آمده است: «پدر و مادر عزیزم! از شما تقاضا دارم، همیشه به یاد خداوند باشید و در انجام اعمال دینی‌تان کوتاهی نکنید؛ همیشه نماز بخوانید و به برادران و خواهرانم نیز بگویید در خواندن نماز سستی نکنند؛ زیرا نماز، ستون دین است و اول چیزی که در قیامت از انسان سؤال می‌شود، نماز است. همچنین همیشه پیرو انقلاب و حامی مظلومان باشید»

شهید یدالله واعظ، سیزدهم دی سال ۱۳۴۹ در شهر کرج به دنیا آمد، پدرش جبار، کشاورزی می‌کرد و مادرش گل‌صنم نام داشت و تا دوم ابتدایی درس خواند.

این شهید بزرگوار پاسدار بود، دهم اردیبهشت سال ۱۳۶۹ در پیرانشهر بر اثر اصابت سهوی گلوله به سینه، شهید شد و مزار مطهرش در گلزار شهدای شهر شریفیه از توابع شهرستان البرز واقع است.

انتهای پیام/ نسترن کیماسی سلخوری

نظر شما
پربیننده ها