مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

معلمان ایثارگونه برای ارتقای دانش آموزان تلاش می‌کنند

«نقوی» گفت: معلمان جانانه و ایثارگونه برای ارتقای دانش و تربیت فرزندان این مرز و بوم تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ - 20October 2022

معلمان ایثارگونه برای ارتقای دانش آموزان تلاش می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مراسم تکریم از نومعلمان آموزش و پرورش منطقه جوکار امروز  (پنج‌شنبه) با حضور جمعی از مسئولین در سالن جلسات کتابخانه عمومی ازندریان برگزار شد.

«محمود نقوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، در این جلسه اظهار داشت: در شغل مقدس معلمی، عناصر پاک و صادقی جانانه و ایثارگونه برای ارتقای دانش و تربیت فرزندان این مرز و بوم تلاش می‌کنند.

وی افزود: هر جایی که قله‌ای از دانش و علم فتح می شود، به برکت وجود معلم است، معلمی شغل نیست، اعتقاد داریم که شان و شخصیت معلمی بیش‌تر و بالاتر از یک عنوان شغلی است.

نقوی با اشاره به اینکه آدمی وقتی تلاش کند و یک علمی را به جمعی آموزش دهد، خستگی ناپذیر خواهد شد، تصریح کرد: معلم تولید کننده است، وقتی دانش آموز در جامعه مفید واقع شود محصول یک معلم است که به ثمر نشسته است.

وی با تشریح جایگاه معلمی، اذعان داشت: آموزگاری بسیار مقدسی است، زیرا اولین آموزگار انسان، خداوند متعال است که به پیامبر اسلام (ص) تعلیم داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به ضرورت زمینه‌سازی برای استفاده بهینه دانش‌ آموزان از دوران تحصیل، گفت: اگر اعتماد به نفس دانش‌ آموزان در مدارس تقویت نشود، بدون شک موجب سر خوردگی نسل پویا و جوان در آینده خواهد شد.

در انتهای این مراسم توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان و مسئولین حاضر از معلمان برگزیده منطقه جوکار، تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها