سردار رضایی:

مشکل اقتصادی با روحیه انقلابی حل می‌شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنگره شهدای چهارمحال وبختیاری حل مشکلات اقتصادی را در گروی روحیه انقلابی دانست و گفت: فتنه بزرگی در جهان اسلام با محوریت آمریکا و اسرائیل شکل گرفته است.
کد خبر: ۵۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ - 14October 2015

مشکل اقتصادی با روحیه انقلابی حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس استان چهارمحال وبختیاری؛ در اختتامیه کنگره ملی سرداران و 2436 شهید استان چهارمحال وبختیاری با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان کنگره شهدای اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام این استان مامن پیروان ائمه و معصومین بوده است و مردم این استان تعلق خاصی به ایرانی و ایرانیت خود دارد و برای حفظ ارزشهای اسلامی حرکت کرده اند و از جان و مال خود گذشتهاند.
وی به حرکت افتخار آمیز بختیاری ها برای حمایت از امام خمینی(ره) و نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: بختیار در خاطرات خود نوشت وقتی بختیاریها به طرف تهران آمدند فهمیدم آخر این حکومت است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن از راه جنگ نرم برای رسیدن به اهداف خود بیان کرد: امروزه دشمن از راه جنگ نرم در تمامی حوزههای فرهنگی و سیاسی وارد شد است.
سرلشکر رضایی شهدا را بهترین الگو برای نسل جوان دانست و خاطرنشان کرد: جوانان باید برای پیدا کردن الگوی برای پیدا کردن راه درست در بین شهدا جستجو کنند زیرا از این طریق میتوان راه درست را بشناسند.
وی به افتخار آفرینی تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و تصریح کرد: در دوران دفاع تیپ 44 قمر بنی هاشم در عملیاتهای مختلف فعالیتهای بسزایی انجام داده است که در نگهداری سرزمین اثر مهمی داشته است که میتوان به عملیات عملیات والفجر 8، کربلای 5 اشاره کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت بیان کرد: شهادت حسین همدانی نشان داد  که ما برای امنیت منطقه ارزش قائل هستیم و حاضریم بهای بالایی برای این مهم پرداخت نمائیم که شهید حسین همدانی نمونه ای از جمله آن است.
سرلشکر پاسدار رضایی با بیان اینکه یک فتنه بزرگی در جهان اسلام شکل گرفته است که به بدترین شکل به نام اسلام عمل و جنایت میکند گفت: آمریکا در یک بن بست کامل است که در حال حاضر میخواهند با گروههای اسلامی خود را از این باتلاق نجات دهند.
وی اظهار کرد: دشمنان باید بدانند ما این تاکفیریها را در عراق و سوریه دفن خواهیم کرد تا دنیا بداند در دنیای اسلام جایی برای توطئه وجود ندارد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت افزود: راه شهدا هنوز به همه اهداف خود نرسیده است و در حال حاضر ما در میانه راه هستیم و برای رسیدن با آرمان های خود باید تلاش کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار