امام جمعه نهاوند:

دشمنان از گسترش روابط ایران اسلامی با سایر کشورها عصبانی می‌شوند

حجت‌الاسلام «مغیثی» با اشاره به اینکه دشمنان از گسترش روابط ایران اسلامی با سایر کشورها عصبانی می‌شوند، گفت: دشمنان انقلاب درصدد هستند تا جلوی اقتدار و قدرتمند شدن ایران اسلامی را بگیرند.
کد خبر: ۵۵۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ - 21October 2022

دشمنان از گسترش روابط ایران اسلامی با سایر کشورها عصبانی می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «عباسعلی مغیثی» امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: یکی از توصیه‌های امام خمینی (ره) که به عنوان یک وظیفه همگانی است، رفع وابستگی‌ها به دشمن در همه عرصه‌ها است.

وی افزود: در دوران طاغوت از همه لحاظ کشوری وابسته بودیم، اما انقلاب اسلامی به ما آموخت که باید این وابستگی‌ها را قطع کنیم و امروز می‌بینید که در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت کرده‌ایم.

مغیثی در ادامه با تاکید بر وجود اتحاد در بین مسلمانان گفت: امروزه اتحاد در بین مسلمانان بسیار ضروری است زیرا اگر اتحاد باشد دشمن نمی‌تواند کاری کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از گسترش روابط ایران اسلامی با سایر کشورها عصبانی می‌شوند، افزود: دشمنان انقلاب درصدد هستند تا جلوی اقتدار و قدرتمند شدن ایران اسلامی را بگیرند.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: دشمن در کنار قانون‌شکنان می‌ایستد و از اغتشاشات حمایت می‌کند. جوانان باید هوشیار باشند تا در زمین دشمن بازی نکنند چون دشمنان دوستدار مردم نیستند.

وی ضمن تشکر از آگاهی و بصیرت مردم گفت: باید جوانان را از توطئه‌های دشمنان آگاه و بیدار کنیم و خانواده‌ها هم باید طوری رفتار کنند که فرزندانشان دشمن را بشناسند و در دام دشمنان نیفتند.

حجت‌الاسلام مغیثی متذکر شد: مردم انتظار دارند که دستگاه قضا با تمام کسانی که به مردم لطمه زدند و با دشمن ارتباط داشتند بدون مماشات برخود کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها