رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا:

هدف بسیج حقوقدانان کمک به کاهش پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی است

سرهنگ «عقلمندی» گفت: هدف ما در سازمان بسیج حقوقدانان کمک هر چه بیش‌تر به قشر پایین جامعه است تا باری از دوش مردم و قوه قضائیه برداشته شود و بدین ترتیب پرونده‌های ورودی به قوه قضائیه کاهش یابد.
کد خبر: ۵۵۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ - 22October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، جلسه هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا امروز (شنبه) با حضور سرهنگ پاسدار «حسن صفدری» جانشین فرمانده سپاه عاشورا در بسیج اقشار، سرهنگ پاسدار «محمدجواد عقلمندی» مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان، حجت‌الاسلام «وحدت» نائب رئیس هیئت اندیشه‌ورز، حجت‌الاسلام «ایمانی» قاضی دادگستری، اعضای هیئت اندیشه‌ورز سازمان و مسئولین گروه‌های جهادی در ساختمان شهید باکری تبریز برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا در این نشست اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه با بصیرت و پشتوانه مردم همیشه در صحنه و تحت هدایت رهبر معظم انقلاب از بسیاری از فتنه‌ها عبور کرده است و قطعاً از این فتنه پیش آمده نیز عبور خواهد کرد. 

وی با بیان اینکه بسیجیان حقوقدان استان یک لشکر خستگی‌ناپذیر هستند، گفت: بسیجیان سازمان برای تلاش و کار جهادی جهت خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن آماده‌اند.

سرهنگ «عقلمندی» به فعالیت بسیجیان حقوقدان در کلینیک حقوقی این سازمان که برای اولین‌بار در کشور راه اندازی شده اشاره کرد و افزود: هدف ما در سازمان بسیج حقوقدانان کمک هر چه بیش‌تر به قشر پایین جامعه است تا باری از دوش مردم و قوه قضائیه برداشته شود و بدین ترتیب پرونده‌های ورودی به قوه قضائیه کاهش یابد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در بسیج اقشار نیز در این نشست با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره فتنه‌انگیزی دشمنان گفت: یکی از اهداف شوم دشمنان جلوگیری از بیداری اسلامی و روی کار آمدن نظام‌های مردم سالار و ایجاد فاصله بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که تاکنون با هوشیاری امت مسلمان در رسیدن به این نیت شوم ناکام مانده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار