رئیس پلیس پیشگیری فراجا مطرح کرد؛

حماسه‌آفرینی مردم در حمایت از مدافعان امنیت/ کارنامه درخشان پلیس فرودگاه در ماموریت اعزام حجاج و اربعین حسینی

سردار معصوم‌بیگی گفت: حضور پرشور مردم در اعلام برائت از معاندان و اغتشاشگران، دفاع از آرمان‌های امام و رهبری و پشتیبانی از اقدامات قانونی پلیس در مقابله با مخلان نظم و امنیت حماسه‌ای جاویدان بود که در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت شد.
کد خبر: ۵۵۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲ - 23October 2022

حماسه‌آفرینی مردم در حمایت از مدافعان امنیت/ کارنامه درخشان پلیس فرودگاه در ماموریت اعزام حجاج و اربعین حسینی قابل تقدیر استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی معصوم‌بیگی» رئیس پلیس پیشگیری فراجا در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های پلیس فرودگاه‌های کشور و آیین ارتقاء و تجهیز واحد‌های گشت واکنش سریع پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) که با حضور مدیران ارشد شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد، یاد و نام و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت و ایثارگران مجموعه مردمی و خدمتگزار پلیس و بسیج را که در ناآرامی‌های مهر با نثار خون خود آرامش را به اقشار مختلف مردم هدیه کردند، گرامی داشت.

سردار معصوم‌بیگی با اشاره به دسیسه معاندان در مهر که منجر به شکل گیری برخی رویداد‌های بحرانی در جامعه شد، افزود: کارکنان انتظامی در راستای دفاع از حقوق شهروندان و تامین نظم و امنیت عمومی بار دیگر جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و این ایثار منجر به شهادت برخی از همکاران عزیزمان شد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه دین، فرهنگ، هنر، توسعه، پیشرفت و آبادانی بدون امنیت هیچ معنا و مفهومی ندارد، افزود: پلیس مدافع امنیت است چراکه بدون امنیت حیات به معنی واقعی کلمه دچار خدشه و آسیب خواهد شد.

ارشد‌ترین مقام پلیس پیشگیری کشور به حضور پرشور مردم در اعلام برائت از معاندان و اغتشاشگران، دفاع از آرمان‌های امام و رهبری اشاره کرد و گفت: مردم فهیم ایران اسلامی قدردان مجاهدت‌های خادمان امنیت هستند از این رو پشتیبانی و حمایت مردم از اقدامات قانونی پلیس در مقابله با مخلان نظم و امنیت حماسه‌ای جاویدان بود که در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن قدردانی از همراهی، حمایت و همکاری مسئولان ادارات و سازمان‌های فعال در حوزه صنعت هوایی با پلیس فرودگاه‌های کشور افزود: پلیس فرودگاه از رده‌های تخصصی و مهم پلیس پیشگیری فراجا است که کارنامه درخشان آن در ماموریت اعزام حجاج و اربعین حسینی قابل تقدیر است.

این مقام ارشد انتظامی به اهمیت و استمرار ماموریت‌های متنوع پلیس پیشگیری در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: انتظامی کشور سازمانی چابک، فعال، پویا و چالاک است و دلیل این مهم سازماندهی و ساماندهی به هنگام و مطابق با شرایط و موقعیت‌های مختلف است.

۱۳ هزار شهید مقتدر و مظلوم انتظامی افتخار ایران

در بخش دیگر این مراسم «سعید چلندری» مدیرعامل شهر فرودگاهی امام (ره) با گرامی‌داشت هشت هزار و ۵۰۰ شهید انتظامی در دفاع از میهن اسلامی و چهار هزار و ۵۰۰ شهید فراجا در دفاع از امنیت مردم گفت: ۱۳ هزار شهید مقتدر و مظلوم انتظامی افتخار ایران و مردم هستند.

این مقام مسئول از انسجام، تعامل، وحدت و همکاری خوب فرماندهی پلیس فرودگاه‌های کشور قدردانی کرد و گفت: پاسخگویی و مسئولیت پذیری پلیس فرودگاه، پیشران ماموریت‌های صنعت هوایی کشور است و ما قدردان زحمات فرماندهی و کارکنان پلیس فرودگاه خدوم هستیم.

نمایشگاه دستاورد‌های پلیس فرودگاه در ترمینال فرودگاه حضرت امام (ره) با حضور رئیس پلیس پیشگیری فراجا و مسئولان ارشد فرودگاه امام (ره) افتتاح و همزمان آیین ارتقاء و تجهیز واحد‌های گشت واکنش سریع پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار