«اسما» مهمان بیستمین پاتوق یکشنبه‌های کوتاه

فیلم کوتاه «اسما» به کارگردانی مصطفی آقامحمدلو در بیستمین پاتوق یکشنبه‌های کوتاه با حضور محمدتقی فهیم و حسین محروقی به‌ نقد و بررسی گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۵۵۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ - 23October 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‎پرس، فیلم کوتاه «اسما» به کارگردانی مصطفی آقامحمدلو و تهیه‌کنندگی فرهاد عباسی در بیستمین پاتوق یکشنبه‌های کوتاه با حضور محمدتقی فهیم و حسین محروقی اکران و سپس به‌ نقد و بررسی گذاشته می‌شود.

در خلاصه این فیلم آمده است: اسما درباره پرستاری به نامی است که باعث می‌شود کودک تازه متولدشده‌ای با ایثار به زندگی بازگردد.

مهسان خداکرمی، بلورسادات کساییان، احمد جنید، حسین سماحه، بشیر خفایی زاده و سپیده صادقی ازجمله بازیگران این فیلم هستند.

سایر عوامل این فیلم نیز عبارت‌اند از: مجری طرح: محمد مهدی توکلی، مدیر هنری: بابک کشان فلاح، مدیر تصویربرداری: شاهین عراقی، مدیر صدابرداری: امين جعفری، طراح صحنه و لباس: رها دادخواه، دستیار اول کارگردان: علی آشتیانی، تدوین بنيامين قچاق، مدير تولید: سجاد اسدي، ناظر كيفي: حسين اسدي زاده، صداگذاری: مرتضی فتحی، آهنگساز: علی اسکندر پور و گریم: ماجد آل کثیر.

این فیلم با همکاری سازمان رسانه اوج و انجمن سینمای جوانان تولیدشده است که پیش‌تر و در سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش درآمده بود.

نشست‌های تخصصی فیلم کوتاه با عنوان یکشنبه‌های کوتاه به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح هر هفته یکشنبه‌ها در مجتمع فرهنگی هنری اسوه با اکران و نقد یک فیلم کوتاه با حضور عوامل فیلم و کارشناسان و منتقدین سینما برگزار شده و ورود برای عموم نیز آزاد است.

انتهعای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها