جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

«نهاجا» آماده برخورد با هر سطحی از تهدیدات است

امیر سرتیپ هادیان با بیان اینکه دفاع مقدس سراسر حماسه، غرور، پیروزی و در نهایت افتخار بود، امروز نیروی هوایی ارتش در اجرای مأموریت‌های محوله آماده برخورد با هر سطحی از تهدیدات است.
کد خبر: ۵۵۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ - 23October 2022

امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد اربعین این نیرو با حضور در جمع خادمین اربعین حسینی در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس نام اباعبدالله‌الحسین (ع) و کربلای آن حضرت و عاشورایش همواره به سربازان اسلام در برابر متجاوزان، مسیر ایستادگی، مقاومت و شهادت را آموخت.

امیر هادیان با اشاره به اینکه جنگ در تاریخ ملت‌ها جزء حوادث تأثیرگذار است، افزود: متأسفانه در دوران قبل از انقلاب اسلامی، هر زمان که جنگی آغاز شد، پایان آن برای ملت ما خوشحال‌کننده نبود. در آن شرایط کشورمان تحت تأثیر جنگ‌ها و حوادث قرار گرفته و در برخی از این جنگ‌ها بخش بزرگی از سرزمین ایران عزیز را از دست دادیم.

جانشین فرمانده نهاجا افزود: دفاع مقدس سراسر حماسه، غرور، پیروزی و در نهایت افتخار بود و یک وجب از سرزمین ایران در اختیار متجاوزان قرار نگرفت. هشت سال دفاع مقدس با فرهنگ عاشورا آمیخته شده بود و با وجودی که همه قدرت‌های بزرگ جهانی در دوران دفاع مقدس از متجاوزان حمایت کردند، اما مردم ما یکه و تنها و فقط با توکل به خدا و شور و شوق حسینی برگرفته از تفکر عاشورایی پیروزمندانه و با ایثار و فداکاری توانستند پیروزی‌ها و حماسه‌های بزرگی را رقم بزنند.

وی با تأکید بر اینکه نیرو‌های مسلح و قدرت دفاعی ما همواره برای تحکیم عزت ایران اسلامی است، گفت: ایران قدرت نظامی خود را هرگز برای تجاوز به کشور و سرزمین دیگری آماده نکرده است، بلکه همواره از قدرت خود برای دفاع و بازدارندگی در برابر متجاوزان استفاده می‌کند.

امیر هادیان تأکید کرد: امروز نیروی هوایی ارتش در امور مأموریت‌های محوله با دعای خیر رهبر و فرماندهی معظم کل قوا و پشتوانه کارکنان ولایت‌مدار این نیرو آماده برخورد با هر سطحی از تهدید است.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا، پیرغلامان حسینی و تعدادی از خادمان صحن حضرت زهرا (ص) و مرز مهران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار