گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید همدانی در برنامه تلویزیونی «از آسمان»

تهیه‌کننده و کارگردان برنامه تلویزیون «از آسمان» گفت: با توجه به فرصت اندک تولید و لزوم پرداخت مناسب در این برنامه، ضمن به تصویر کشیدن لحظات تشییع و تدفین حبیب سپاه از تهران تا همدان، با سرلشکر ایزدی، سردار باقرزاده و سردار قربانی دربارۀ شهید همدانی گفتگو کرده‌ایم.
کد خبر: ۵۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ - 15October 2015

گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید همدانی در برنامه تلویزیونی «از آسمان»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، خورشیدیفرد تهیهکننده و کارگردان برنامه تلویزیونی «از آسمان» ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ سردار شهید حسین همدانی گفت: بعد از انتشار خبر شهادت حاج حسین همدانی وظیفۀ خود دانستیم که برنامۀ این هفتۀ خود را به این مجاهد خستگیناپذیر اختصاص دهیم.

وی با اشاره به تشییع با شکوه پیکر شهید همدانی در تهران و همدان اضافه کرد: با توجه به فرصت اندک تولید و لزوم پرداخت مناسب در این برنامه ضمن به تصویر کشیدن لحظات تشییع و تدفین حبیب سپاه از تهران تا همدان با سرلشکر ایزدی و سردار باقرزاده و سردار قربانی دربارۀ شهید همدانی گفتگو کردهایم.

خورشیدیفرد در ادامه با تشکر از همۀ عزیزانی که در تولید این برنامه همکاری کردهاند، افزود: بیتردید معرفی شهید بزرگوار حاج حسین همدانی با آن سابقۀ درخشان و طولانی در میدان حماسه و جهاد نیاز به تولیدات متعدد و متنوع دارد و ما نیز إنشاءالله در آینده بیشتر به زندگی و مجاهدتهای ایشان خواهیم پرداخت.

این برنامهساز حوزۀ دفاع مقدس در پایان اظهار داشت: خدمات شایسته و ماندگار حاج حسین در لشکر 32 انصارالحسین علیهالسلام همدان، لشکر 16 قدس گیلان، نیروی زمینی سپاه، لشکر 27 محمد رسولالله (ص)، قرارگاههای عملیاتی قدس و نجف اشرف، سپاه محمد رسولالله(ص) تهران، سازمان بسیج و جبهه مقاومت اسلامی به این سادگیها از حافظۀ تاریخی این ملت، پاک نخواهد شد.

گفتنی است در تولید این برنامه که ساعت 21 روز جمعه 24 مهر به روی آنتن شبکۀ دو خواهد رفت، سعید سلیمانی، ابوالفضل حاجب، مرتضی اعطاسی، نادر گوهرسودی و حمید بناء مشارکت داشتهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار