تقدیم لوح سپاس فرمانده نیروی زمینی ارتش به خانواده‌های شهدا در قم

نماینده حفظ آثار دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم در دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا، لوح سپاه فرمانده نیروی زمینی ارتش را به آنان تقدیم کرد.
کد خبر: ۵۵۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ - 23October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ «محمد بابایی» نماینده حادم نزاجا در استان قم به همراه سروان عباسی رییس امور ایثارگران ارتش در قم و سرهنگ گل محمدی جانشین آمادگاه شهید فراشاهی، در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش، با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا دیدار کردند.

نمایندگان ارتش به همراه نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار‌های مذکور، با پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، لوح سپاس و هدیه ویژه امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی را به خانواده‌های معظم شهیدان محمد جواد رامین، محسن کلهر، محمد بادی، محمد داروغه حسینی، محمد تقوی، فاضل صلواتی، محمد نیکان، علی قانونی و غلامرضا صباغی تقدیم کردند.

شهید محمد جواد رامین جمعی لشکر ۲۸ سنندج بود که در تاریخ ۱۴ تیرماه ۱۳۶۲ در پاسگاه دوپازای سردشت بر اثر اصابت ترکش به سر و گردن به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

شهید محسن کلهر نیز جمعی لشکر ۱۶ قزوین بود که در تاریخ دهم اردیبهشت ۱۳۶۵ در سن ۲۱ سالگی در رودخانه دویریج ایلام به شهادت رسید و مفقودالاثر شد.

شهید محمد بادی نیز جمعی لشکر ۵۸ ذوالفقار بود که در تاریخ سوم دیماه سال ۱۳۶۰ در سن ۲۱ سالگی در منطقه تپه کچی گیلانغرب بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر وی در گلزار شهدای شیخان قم به خاک سپرده شد.

همچنین شهید محمد داروغه حسینی جمعی لشکر ۶۴ ارومیه در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۳۶۶ در سن ۲۵ سالگی در پیرانشهر به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

شهید محمد تقوی نیز در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۶۱ در منطقه مهران بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید و پیکرش در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

همچنین شهید فاضل صلواتی جمعی لشکر ۶۴ ارومیه بود که در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۶۶ در بانه بر اثر اصابت ترکش به کمر به شهادت رسید و پیکرش در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

شهید غلامرضا صباغی نیز در عملیات میمک در تاریخ ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۶ بر اثر اصابت گلوله به سر و صورت به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) خاکسپاری شد.

همچنین شهید علی قانونی در تاریخ ۱۴ آذر سال ۱۳۶۶ در منطقه اسلام آباد غرب به شهادت رسید و پیکرش در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار