معاون اجرایی ارتش عنوان کرد؛

نقش مؤثر روحیه جهادی در پیشرفت ارتش جمهوری اسلامی

امیر سرتیپ محمودی گفت: بخش مهمی از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های ارزشمند امروز ارتش به واسطه تلاش خالصانه و روحیه معنوی و جهادی کارکنان سرافراز ارتش حاصل شده است.
کد خبر: ۵۵۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ - 24October 2022

امیر سرتیپ محمودیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش در مراسم صبحگاه مشترک ستاد آجا با بیان اینکه مؤلفه «انضباط» به‌عنوان یکی از شاخص‌های اصلی نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: نظم و انضباط ظاهری و باطنی از ملزومات نظامی‌گری است که همیشه مورد تأکید و توجه فرماندهان و سلسله‌مراتب فرماندهی است.

امیر محمودی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت نظم و انضباط در نیرو‌های مسلح گفت: حضرت آقا می‌فرمایند که بعضی، خیال می‏‌کردند که نظم نظامی، طاغوتی است. آن‏‌ها کم‏تر از این بودند که بتوانند این‏طور چیز‌ها را بفهمند. این، نتیجه تجربه چند هزار سال نظامی‌‏گری در تاریخ بشر است. نظم و ترتیب و انضباط، باید رعایت شود و به آن برسیم.

وی در ادامه با قدردانی از آحاد فرماندهان و کارکنان ستاد ارتش که در برنامه‌ها و مراسم مختلف نظامی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی حضوری پرشور، پیوسته و منظم دارند، افزود: بخش مهمی از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های ارزشمند امروز ارتش ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران به واسطه تلاش خالصانه و روحیه معنوی و جهادی و سلامت فکری و جسمی کارکنان سرافراز ارتش حاصل شده است.

معاون اجرایی ارتش تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا همواره در مسیر رشد و پرورش فضایل علمی و معنوی و توجه ویژه به حفظ و ارتقای سلامت روحی و جسمی باشیم؛ این هدف با شرکت در برنامه‌های پیش‌بینی شده از جمله برنامه‌های ورزش صبحگاهی، شرکت در نماز‌های جماعت و حضور در برنامه‌های مختلف سخنرانی و آگاه‌سازی تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار