استاندار مرکزی:

بی‌تفاوتی و بی‌توجهی به مسائل شایسته مدیر در نظام اسلامی نیست

مخلص‌الائمه گفت: همدلی با جریان نظام و انقلاب به عنوان یک ضرورت باید در دستور کار باشد و این پذیرفته نیست که برخی نسبت به مسائل اجتماعی و امنیتی و ...بی توجه باشند، بی توجهی در هیچ دولتی شایسته نظام نیست. 
کد خبر: ۵۵۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲ - 25October 2022
بی‌تفاوتی و بی‌توجهی شایسته مدیر در نظام اسلامی نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی عصر امروز (سه‌شنبه) در نشست شورای اداری استان در استان مرکزی اظهار داشت:  در خصوص وقایع اخیر، در حال حاضر از مرحله مهار این مسئله در حال عبور هستیم و توجه به برخی از ریشه ها و پشتوانه های فرهنگی و لایه های گفتمانی این رویدادهای امنیتی و انتظامی ضروری است و باید از مرحله مهار مسئله به سمت حل مسئله حرکت کنیم. 
 
وی افزود: در این زمینه می طلبد دستگاه ها در حوزه های مختلف وظایف متعددی را که بر عهده دارند، به خوبی انجام دهند، هر کدام از دستگاه ها باید اقداماتی را در جهت افزایش رضایت مردم با نگاهی دقیق تر در 2 جهت "حذف و رفع عوامل موجب نارضایتی "و همچنین" تقویت عوامل رضایت بخش "حرکت کنند. 
 
مخلص الائمه بیان کرد: البته اساسا با حذف عواملی که موجب نارضایتی می شوند لزوما رضایتمندی ایجاد نمی شود، رضایت مقابل عدم رضایت و نارضایتی مقابل عدم نارضایتی است بنابراین اگر همه عوامل موجب نارضایتی حذف شود وضع موجود حفظ خواهد شد و ممکن است یک عدم نارضایتی ایجاد شود. 
 
وی ادامه داد: طرحی تحت عنوان رایحه خدمت آماده شده که در جلسه آینده ارائه می شود، حدود نیمی از دستگاه های اجرایی استان در اجرای این طرح تلاش خوبی داشته اند و البته برخی دستگاه ها کم کاری کرده اند ، این طرح یکی از اجزای مهم افزایش  و ارتقای سطح رضایت مردم است. 
 
استاندار مرکزی اضافه کرد: یکی از عوامل مهمی که می تواند برخی پایه های این شرایط اجتماعی تحت تاثیر مثبت قرار دهد، اشتغال و مباحث اقتصادی است؛  هیچگونه کم کاری از هر دستگاه و شخصی که میتواند در جهت حمایت از تولید و اشتغال فعالیتی را انجام دهد و برای رفع موانع تولید تلاش کند پذیرفته نیست. 
 
وی گفت: جمع بزرگی از عائله استان در سازمان ها هستند که مدیران باید نسبت به عائله اداره خود توجه بیشتری داشته باشند، افزایش بصیرت خانواده اداری نسبت به نظام و انقلاب و توجه به وظایفی که دارند و همدلی با جریان نظام و انقلاب به عنوان یک ضرورت باید در دستور کار باشد و این پذیرفته نیست که برخی نسبت به مسائل اجتماعی و امنیتی و ...بی توجه باشند، بی توجهی در هیچ دولتی شایسته نظام نیست. 
 
مخلص الائمه گفت: عمده مسئولیت ها در جهت تقویت و احیا آرمان های اسلامی است و بنابراین مدیران کل نسبت به مدیران شهرستان ها وظیفه مضاعف بر عهده دارند و باید توجه ویژه به این مهم داشته باشند، این موارد با صرف دستور دادن انجام نمی شود.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار