رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

«پیروزی انقلاب» و «استقرار نظام اسلامی» از وقایع بزرگ تاریخ بشریت است/ انقلاب اسلامی مانع از تجزیه ایران شد

سردار سلیمانی پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی را از وقایع بزرگ تاریخ بشر دانست و گفت: سیاست‌های غرب تجزیه کردن کشور‌های تحت سلطه است و اگر انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید، ایران بیشتر از این تجزیه می‌شد.
کد خبر: ۵۵۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ - 26October 2022

آمریکا از لحاظ اجتماعی دچار فروپاشی شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع معاونین روابط عمومی سپاه‌های استانی سراسر کشور و مدیران روابط عمومی اقشار و معاونت‌های بسیج با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در چهل‌سالگی انقلاب بیانیه گام دوم را صادر فرمودند، اظهار داشت: گام اول که همان پیروزی انقلاب بود؛ برداشته شده است، اما باید گام دوم انقلاب که مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسئله آن تحقق دولت اسلامی یا تحقق همه جانبه مردم‌سالاری اسلامی است، برداشته شود.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به مرحله اول گام انقلاب که پیروزی انقلاب، و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی هر دو از حوادث تاریخ بشری هستند. پس از نزول اسلام بر پیامبر (ص) که به سرعت شرق و غرب عالم را فرا گرفت، ما هیچ پدیده دیگری مهم‌تر از پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی در تاریخ بشری را شاهد نیستیم.

وی با بیان اینکه انقلاب‌های گوناگون در جهان مثل انقلاب کبیر فرانسه یا انقلاب روسیه هیچ‌کدام به اندازه پدیده انقلاب اسلامی دارای اهمیت نبوده است، خاطرنشان کرد: باید تمدن غرب در اروپا مورد بررسی قرار گیرد که چگونه از درون خاکستر‌های تاریخ قرون وسطی جوانه زد و قدرت بزرگ در دنیا شد. تمدنی برگرفته از تفکرات فلسفه مادی و وجود مکاتب غیر الهی، آری مکاتبی که به بشر به‌عنوان یک وسیله برای تحصیل قدرت، مال و سرزمین نگاه می‌کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به این نکته که تمدن غرب هیچ خدمتی به جهان اسلام و کشور‌های منطقه غرب آسیا و آفریقا نکرده است، گفت: تمدن غرب برای کشور‌های آسیایی و آفریقایی جز قتل، غارت، وحشی‌گری، استعمار و استثمار چیزی نداشت، تا جایی که در کشور ما یک حاکمیت سیاسی تحت سیطره غرب در دوره‌های قاجار و پهلوی بر سرکار بود.

سردار سلیمانی با یادآوری تاریخ و بلایی که انگلیسی‌ها در دوره جنگ جهانی بر سر ایران آوردند، خاطرنشان کرد: انگلیسی‌ها در آن دوره مرز‌های ایران را بستند و اجازه نداند که غلاتی مثل گندم وارد کشور شود؛ آن هم، زمانی که ایران دچار قحطی و خشکسالی شدید شده بود، حتی اندک گندمی که در ایران تولید می‌شد را به زور از کشاورزان برای ارتش خود گرفتند.

وی با تأکید بر اینکه در این قحطی، ۱۰ میلیون ایرانی از بین رفتند، افزود: فیلم «یتیم‌خانه ایران» که پرده‌ای از آن حادثه را روایت می‌کند، فقط توانست گوشه‌ای از جنایت انگلیسی‌ها را به تصویر بکشد؛ اما این جنایت تاریخ بشری و نسل‌کشی وحشتناک را اصلاً کسی در دوره پهلوی به زبان نیاورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک مسئله ساده‌ای نیست، اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، جهان دستخوش تغییرات شد؛ حتی تمدن غرب که ممکن بود تمدن‌های شرق آسیا مثل چین را در خود هضم کند، با پیروزی انقلاب تمدن غرب دچار تغییرات شد.

سردار سلیمانی با اشاره به جدایی بخشی از مناطق ایران در دوره‌های پهلوی و قاجار خاطرنشان کرد: سیاست‌های غرب تجزیه کردن کشور‌های تحت سلطه است و اگر انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید، ایران بیشتر از این تجزیه می‌شد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه سیاست‌های غربی تجزیه ایران است، بیان کرد: صهیونیست‌ها گرداننده اصلی آمریکا هستند، و تمام موسسات و مراکز مطالعات راهبردی و تمام رسانه‌ها و بانک‌ها در آمریکا متعلق به صهیونیست‌هاست.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمام ارکان غرب را دچار تکانه‌های بسیار شدید کرده است، گفت: بازپس‌گیری ایران که یک سرزمین حساس و راهبردی در چهارراه دنیاست و پس از آن روند سقوط قدرت‌های غرب و آمریکا ثمره انقلاب اسلامی با تلاش جوان‌های نسل اول و دوم انقلاب بود و پیش‌برندگی و پیش روندگی این نظام مردم‌سالار اسلامی حالا بردوش جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آمریکای در حال حاضر در واقعیت، بسیار کوچک‌تر از تصورات ذهنی بوده و این آمریکا فرسوده شده است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا اعتراف می‌کند که زیرساخت‌های این کشور قدیمی بوده و هر لحظه احتمال فروپاشی آن می‌رود و ۵۰ میلیون فقیر در این کشور زندگی می‌کنند. آمریکا از لحاظ اجتماعی دچار فروپاشی شده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها