رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:

مطالبه اصلی مردم «برخورد قاطع» با هرنوع ناامنی در کشور است

سردار «جلالی» با تأکید بر اینکه مطالبه اصلی امروز مردم از مسئولین کشور برخورد قاطع با هرنوع ناامنی در کشور است، گفت: مماشات در برابر جریان تخریب و اغتشاش، امنیت و منافع مردم را به مخاطره می‌اندازد.
کد خبر: ۵۵۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ - 27October 2022

مطالبه اصلی مردم برخورد قاطع با هرنوع ناامنی در کشور استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی، حادثه تروریستی در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) را تسلیت گفت.

سردار جلالی در این پیام، با تأکید بر اینکه تروریسم کور و وابسته به آمریکا بار دیگر چهره واقعی و کریه خود را به همگان نشان داد، اعلام کرد: اهداف تروریستی در ایران به دستور مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی شکل می‌گیرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی پروژه ناامن‌سازی ایران را با اغتششات شهریور کلید زده‌اند، گفت: حادثه تلخ در شیراز تکه جدیدی از پازل پروژه ناامنی پس از همراهی نکردن مردم با جریان تخریب و اغتشاش بوده است.

وی با تأکید بر اینکه مطالبه اصلی امروز مردم از مسئولین کشور برخورد قاطع با هرنوع ناامنی در کشور است، گفت: مماشات در برابر جریان تخریب و اغتشاش، امنیت و منافع مردم را به مخاطره می‌اندازد و انتظار از دستگاه قضا برخورد جدی با عاملین و بسترسازان این اتفاقات است.

سردار جلالی با تاکید بر اینکه این حادثه اتمام حجت برای همه است، افزود: این انتظار از دانشجویان نیز وجود دارد که بصیرت بیشتری به خرج دهند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به شهادت رسیدن زائران حرم مطهر شاه چراغ را به خانواده‌ها و بازماندگان تسلیت گفت و تاکید کرد: خون این شهدا همچون چهار دهه گذشته گریبان آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی کودک‌کش را خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها