رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

فرزندان غیور ملت پاسخ مقتدرانه‌ای به اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) خواهند داد

حجت‌الاسلام «سعیدی» با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) اعلام کرد: فرزندان غیور این ملت با دستان بلند انتقام خود، پاسخ مقتدرانه و پشیمان‌کننده این اقدام تروریستی ناجوانمردانه را به آمریکای جنایت‌پیشه و عیادی تکفیری و داعشی آن­‌ها خواهند داد.
کد خبر: ۵۵۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ - 27October 2022

فرزندان غیور ملت پاسخ مقتدرانه‌ای به اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) خواهند دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با صدور پیامی، حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَا تًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ» سوره آل‌عمران - آیه ۱۶۹

بار دیگر دستان پلید و خبیث نظام کفر و استبداد از آستین کوردلان و فریب‌خوردگان دست‌پرورده آمریکای جهان‌خوار بیرون آمد و جمع کثیری از کودکان و زنان و مردان متدین و مظلوم را در حرم مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) (شاهچراغ) به خاک و خون کشید.

این اقدام تروریستی بزدلانه در بستر اغتشاشات اخیر کشور که دشمنان ملت ایران آن را دست‌مایه‌­ای برای ایجاد ناامنی در کشور برنامه‌ریزی و اجرا کرده‌اند، به فضل الهی هرگز نمی‌تواند در اراده پولادین ملت انقلابی و آزموده ایران برای مقابله با توطئه‌­هایشان خللی ایجاد نماید.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این هم‌وطنان عزیز به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌­العالی) و ملت شریف و نجیب ایران اطمینان دارم که فرزندان غیور این ملت با دستان بلند انتقام خود پاسخ مقتدرانه و پشیمان‌کننده این اقدام تروریستی ناجوانمردانه را به آمریکای جنایت‌پیشه و عیادی تکفیری و داعشی آن­‌ها خواهند داد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار