تسلیت ایروان به مردم و دولت ایران در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)

وزیر خارجه ارمنستان شهادت چند تن از شهروندان ایران در پی حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ را به مردم و دولت ایران تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۵۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ - 27October 2022

تسلیت ایروان به مردم و دولت ایران در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «آرارات میرزویان» وزیر خارجه ارمنستان در پیامی شهادت چند تن از شهروندان ایران در پی حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ را به مردم و دولت ایران تسلیت گفت.

وی در پیامی توییتری اعلام کرد: تسلیت و همدردی صمیمانه خود را به مردم و دولت ایران در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ در شهر شیراز که منجر به فقدان ناگوار انسان‌های بی‌گناه شد را اعلام می‌کنیم. برای مجروحان آرزوی شفای عاجل داریم.

راتغروب چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم زخمی شدند که یک زن و دو کودک جزو قربانیان این اقدام تروریستی هستند.

در پی این حادثه تروریستی سه روز عزای عمومی در استان فارس اعلام شده و پیکر شهدای این حادثه شنبه در شیراز تشییع خواهند شد. در همین خصوص خبرگزاری فرانسه در خبری اعلام کرد که گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار