سردار سلیمانی:

دشمن می‌خواهد در مسیر ایران قوی و مستقل خدشه ایجاد کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن در تلاش است مسیر ایران قوی و مستقل را دچار خدشه کند بنابراین تلاش می‌کند در مراکز علمی تنش ایجاد کند در حالی که در این توطئه هم موفق نشده و نمی‌شود.
کد خبر: ۵۵۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ - 27October 2022

سردار سلیمانی: دشمن می‌خواهد در مسیر ایران قوی و مستقل خدشه ایجاد کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، یکصدمین مجتمع درمانگاهی مهر شفا در همدان امروز (پنجشنبه) با حضور سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار «ولی بهاریان» جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

این مجتمع در فاز دو در شهرک فرهنگیان واقع در بلوار خلبان با عنوان درمانگاه مهر شفا و در سه طبقه خدمات ارائه می‌دهد.

پنج پزشک عمومی و پنج دندانپزشک در این مرکز فعالیت دارند، دکتر داروساز در داروخانه و پزشک مسئول فنی نیز در این مرکز فعالیت دارند، در مجموع ۱۴ نفر مشغول به کار هستند و در صورت راه‌اندازی بخش‌های مختلف برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاح درمانگاه مهر شفا بنیاد تعاون سازمان بسیج با بیان اینکه از همراهی‌ها و همکاری‌های استان همدان برای بهره‌برداری این مراکز قدردانی می‌کنیم اظهار داشت: مصمم هستیم این مراکز در تمام نقاط افتتاح شود و بعد از آن گام‌های بلندتر و وسیع‌تری در کنار سایر خدمات بسیج و سپاه برداریم.

سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی با تاکید بر اینکه در کنار رشد علمی کشور عرصه خدمت به مردم و جهاد خدمت به مردم توسط تمام خدمتگزاران به ویژه بسیج به عنوان تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی باید مدنظر باشد افزود: دستگاه‌های خدمتگزار در راستای حل مشکلات مردم مجاهدت کنند، جهاد خدمت متفاوت از خدمت معمولی و اداری است به نحوی که باید کار را مجاهدانه در پیش گرفت.

وی در ادامه به تلاش دشمن در راستای انتشار یاس و ناامیدی بین ملت ایران اشاره کرد و گفت: دشمن بنا دارد امواج یاس و ناامیدی را با قدرت رسانه‌ای قوی بین جوانان رواج دهد پس این مجاهدت‌ها به معنای خنثی کردن تلاش دشمن است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رهبر انقلاب می‌فرمایند، یکی از عملی‌ترین اقدامات ضدآمریکایی خدمت به مردم است، از همین رو خدمت به مردم باید در دستور کار باشد تصریح کرد: به ویژه که خدمت به مردم در فرهنگ انقلاب اسلامی، دین مبین اسلامی و امام مسلمین بسیار ارزشمند است و ما به ارائه خدمات از مسیر‌های مختلف به مردم همدان افتخار می‌کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: یکی از محققان غربی در یکی و دو سال گذشته طی سفری به ایران از مشاهدات و بررسی‌های خود مقاله‌ای تهیه و در آن اشاره کرد رهبر جمهوری اسلامی ایران بازیابی عظمت ملت و کشور ایران را از مسیر رشد علمی هدف‌گذاری کرده است.

سلیمانی با بیان اینکه با تاکید بر اینکه این محقق در همان مقاله به مقامات غربی توصیه می‌کند راه تسلط بر ایران، کند کردن روند رشد علم و فناوری است افزود: این موضوع هوشمندی رهبر انقلاب را در این هدف‌گذاری مهم و راهبردی نشان می‌دهد به طوری که امروز ما را به شاخصه‌های برجسته دنیا رسانده است.

وی با اشاره به اینکه کسب رتبه اول علمی منطقه غرب آسیا و یا کسب سومین رتبه در تربیت مهندس شماری از این شاخصه‌هاست بیان کرد: دومین رتبه در سدسازی و حفر تونل برای انتقال آب‌های سرزمینی و در ساخت توربین‌های بزرگ جزو پنج کشور برتر دنیا را از آن خود کردیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: در رشته نانو، غنی‌سازی هسته‌ای برای استفاده‌های صلح‌آمیز همچون استفاده‌های پزشکی و تولید انرژی، ساخت نیروگاه‌های برق، صنایع نفت و پتروشیمی و گاز، فناوری و ارتباطات و در تمام رشته پیشرفت‌های خارق‌العاده‌ای داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است مسیر ایران قوی و مستقل را دچار خدشه کند به نحوی که آنچه امروز می‌بینیم به عنوان بخشی از پروژه دشمن است که مراکز علمی ما را هدف گرفته و تلاش می‌کند در مراکز علمی تنش ایجاد کند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه این تنش‌ها به سود دشمن است چراکه می‌خواهد مسیر علم، پیشرفت و اعتلای علمی که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب برای دستیابی ملت بزرگ ایران یک عظمت تمدنی است را دچار خدشه کند افزود: البته دشمن همچنان که در گذشته شکست‌های راهبری را متحمل شده به فضل الهی در این توطئه هم موفق نشده و شکست خورده است.

وی یادآور شد: البته دشمن دست از فتنه‌انگیزی بر نخواهد داشت بنابراین باید به جهاد ساختن ایران پیشرفته، قوی و مستقل ادامه دهیم و این قدم‌هایی که در موسسه درمان بسیج برداشته می‌شود یکی از اقدامات برای خدمت به مردم ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران اشاره و گفت: ایثار و شهادت‌طلبی در راه آرمان‌های بزرگ نشان از فرهنگ بالا و ارزشمندی دارد که در دنیا فقط منحصر ملت ایران است، آرمانی که حکایت از خدمت در مسیر اهداف والای اسلامی و انسانی و در مسیر آزاد کردن بشریت از بحران تمدن غرب دارد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار