رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و تکفیری، منتظر عواقب جنایات در شیراز باشند

حجت‌الاسلام آقاجانپور در خصوص جنایت تروریستی در شیراز گفت: ضمن محکومیت شدید این اقدامات ددمنشانه به سردمداران نظام سلطه و مدعیان دروغین حقوق بشر که از حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و تکفیری هستند، هشدار می‌دهیم منتظر عواقب این جنایات باشند.
کد خبر: ۵۵۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲ - 27October 2022

حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و تکفیری، منتظر عواقب جنایات در شیراز باشندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، در پی حادثه دلخراش حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز در پیامی تأکید کرد: ضمن محکومیت شدید این اقدامات ددمنشانه به سردمداران نظام سلطه و مدعیان دروغین حقوق بشر که از حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و تکفیری هستند هشدار می‌دهیم منتظر عواقب این جنایات باشند و از مسئولین امر و نیرو‌های امنیتی و انتظامی می‌خواهیم که با جدیّت به دنبال عاملان این جنایت و برهم زنندگان نظم و امنیت کشور باشند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم

انّا للَّه و انّا الیه راجعون

دست خیانتکار دشمنان اسلام و ایران، به جنایتی بزرگ آلوده شده و با هتک حرمت به حریم مطّهر و مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ، تعدادی از مردم بی گناه را که در حال زیارت و عبادت بودند زیر رگبار گلوله به خاک و خون غلطانید.

این جنایت نشان می‌دهد که دشمنان سیه دل اسلام و ایران که امروز با اتحاد شوم خود جنگ احزاب را علیه مردم و کشور ما راه اندازی کرده اند به هیچ یک از موازین انسانی پای بند نیستند و دشمنی آنان با ملت ایران هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد.

ما ضمن محکومیت شدید این اقدامات ددمنشانه به سردمداران نظام سلطه و مدعیان دروغین حقوق بشر که از حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و تکفیری هستند هشدار می‌دهیم منتظر عواقب این جنایات باشند و از مسئولین امر و نیرو‌های امنیتی و انتظامی می‌خواهیم که با جدیّت به دنبال عاملان این جنایت و برهم زنندگان نظم و امنیت کشور باشند. دفاع از امنیت و حفظ جان و مال و ناموس این کشور خط قرمز ماست.

در پایان این جانب شهادت مظلومانه‌ی این عاشقان به خون خفته را به محضر حضرت، ولی الله الاعظم امام زمان روحی له الفدا و نائب بر حقش، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز، ملت شریف ایران و مردم ولایتمدار استان فارس و خانواده‌های عزادار تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار