در پیامی؛

رئیس‌جمهور ترکمنستان حادثه تروریستی شاهچراغ را به حجت‌الاسلام رئیسی تسلیت گفت

«سردار بردی محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان در پیامی شهادت مردم بی دفاع بر اثر حمله تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) را به «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۵۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲ - 28October 2022

رئیس‌جمهور ترکمنستان حادثه تروریستی شاهچراغ را به حجت‌الاسلام رئیسی تسلیت گفتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سردار بردی محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان در پیامی شهادت مردم بی دفاع بر اثر حمله تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) را به «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ترکمنستان قاطعانه با هرگونه مظاهر تروریسم و ​​افراط گرایی مخالف است و از تلاش های جامعه جهانی در مقابله با این شرارت حمایت کامل می‌کند.

رئیس جمهور ترکمنستان در ادامه این پیام با خانواده قربانیان این حادثه تروریستی ابراز همدردی کرد و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل نمود.

ساعت 17:45روز چهارشنبه فرد مسلح به شیوه تروریست‌های تکفیری با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ به مردم داخل حرم حمله کردند.

این حمله تروریستی در یکی از شلوغ‌ترین ساعات در حرم شاهچراغ روی داده و تا کنون منجر به جان باختن 15 نفر از جمله 2 کودک و زخمی شدن 27 نفر از زائران شده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار