یادداشت/ سمانه حسن‌خانی

بُکُشید ما را بیدارتر می‌شویم

در پاسخ به اقدام بزدلانه و رذیلانه دولت تروریست‌پرور آمریکا در حرم شاهچراغ همین سخن امام کافی است که ‎‏بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.
کد خبر: ۵۵۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۰ - 01November 2022

انتقام سخت/ بکشید ما را بیدارتر می‌شویمگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس_ سمانه حسن‌خانی؛ روز چهارشنبه چهارم آبان حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام در پی حادثه تروریستی غرق خون شد؛ ۱۵ انسان بی‌گناه به شهادت رسیدند و ۲۱ نفر مجروح شدند. در میان شهدا یک زن و چند کودک هم بود که قلب یک ملت را اندوهگین و داغدار کرد.

این جنایت تروریستی کوردلانه بار دیگر اوج ناجوانمردی و ددمنشی مزدوران استکبار را که عمری است دستشان به خون انسان‌های بی‌شماری در اقصی نقاط عالم آغشته شده را بیشتر نمایان ساخت و برگ دیگری بر کارنامه سیاه آنان اضافه کرد.

اتاق فکر این تروریست‌ها بدون شک دولت تروریست ایالات متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی، گروهک‌های تجزیه طلب، منافقین خودفروخته و جبهه غربی، عبری و عربی است که با خشونت، بمب‌گذاری، ایجاد وحشت، ترور و ناامنی از سر ناتوانی در مواجه با بیداری اسلامی و اقتدار ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به چنین اقدامات پلیدی می‌زنند.

این حادثه تلخ بار دیگر به مردم بیدار و بصیر ایران ثابت کرد که دشمنان در برابر ایران قوی چقدر مستاصل و درمانده شدند و ناامیدانه با موج سواری بر اغتشاشات و آشوبگران به مردم بیگناه و غیر نظامی که در حریم امن اهل بیت (ع) بودند حمله کرده و آن‌ها را وقیحانه به شهادت رساندند.

دشمنان تروریست جمهوری اسلامی ایران اگر ادعای شجاعت و قدرت دارند که آن را هم ندارند در برابر نظامیان و نیرو‌های مسلح ما قد علم کنند نه چند مرد و زن و کودک بی دفاع!

دشمنان بزدل جمهوری اسلامی با مدیریت آشکار بدخواهان نظام اسلامی وارد این بازی کثیف شدند تا به خیال باطل خود اقتدار و امنیت کشورمان را تضعیف کنند اما این رویا هم همچون رویاهای گذشته‌شان ازجمله تجزیه ایران، حذف نام جمهوری اسلامی از ایران و تفرقه میان اقوام مختلف به گور رفته اما نمی‌خواهند باور کنند، چون خود را به خواب زدند!

دولت تروریست پرور آمریکا از امروز گوش خود را تیزتر کند تا بهتر بشنود که این دست اقدامات احمقانه و بزدلانه آن هم در حریم امن الهی ذره‌ای در عزم و اراده پولادین ملت ایران در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و تحقق بیداری اسلامی اثر نخواهد داشت و پرچم جهاد و مبارزه همچنان برافراشته است و اگر هر روز بکشد ما هر روز بیدارتر می‌شویم.

این ملت آزاده و سربلند سالها مرد میدان مبارزه بوده‌اند و خون شهدای این سرزمین گواه این ادعاست، همانطور که در دهه ۶۰ با صبر و تلاش گروهک منافقین خلق را مهار کردند امروز هم منافقین کوردل را به ذلت کشانده و با خون شهدا این انقلاب اسلامی صادر شده و بیداری ملت‌های مظلوم جهان بیشتر هم خواهد شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار