سردار کوثری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

اتخاذ تصمیمات امنیتی جدید طی امروز و فردا/ جنایت تروریستی شاهچراغ ملت را برای مقابله با اغتشاشات مصمم‌تر کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران نه تنها از شهادت ابایی ندارند، بلکه با این قبیل اقدامات تروریستی مصمم‌تر خواهند شد تا به مقابله با اراذل و اوباش بپردازند.
کد خبر: ۵۵۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰ - 29October 2022

مسئولان طی روزهای آینده تصمیمات جدیدی اتخاذ می‌کنند/جنایات شاهچراغ مردم ایران را برای مقابله با اراذل و اوباش مسمم‌تر خواهد کرد«اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اهداف تروریست‌های کوردل در به شهادت رساندن جمعی از زائران حرم شاهچراغ (ع) اظهار داشت: استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌الملل و ارتجاع منطقه تصور می‌کردند با یک سلسله شعار‌های زنانه و اغتشاش بر مبنای محوریت زنان می‌توانند به جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند.

کوثری تصریح کرد: اما به لطف خدا دشمنان ملت ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشناخته‌اند و در آینده هم نخواهند شناخت، استکبار در این مدت یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت ایران به راه انداخت و مرحله به مرحله هم در مقابل ملت شریف ایران شکست خوردند و مردم آن‌ها را پس زدند.

نماینده مردم تهران ادامه داد: دشمنان با تعداد محدودی خودفروخته و فریب خورده درصدد این بودند که کشور را با چالش امنیتی مواجه کنند و در بخش اول سعی‌شان این بود که از طریق گروه‌های تروریستی تجزیه‌طلب وارد عمل شوند که به نتیجه نرسیدند و نیروی زمینی سپاه آنچنان بر سرشان زد که نتواستند از جای خود بلند شوند.

وی تصریح کرد: بخشی از نقشه دشمن این بود که اصناف را به اعتصاب بکشانند که در این موضوع هم با «نه» صنوف و کسبه مواجه شدند، زیرا، واقعیت این است که کسانی به نام انقلاب درصدد بودند فجیع‌ترین جنایات را مرتکب شوند، بنابراین، طبیعی هم بود که مردم هیچگونه حمایتی از آن‌ها نخواهند داشت.

کوثری گفت: دشمنان وقتی مرحله به مرحله از ملت ایران شکست خوردند، با استیصال تمام اقدام آخر خود را در شاهچراغ انجام دادند و مردم مظلوم را به خاک و خون کشیدند، اکنون در راهپیمایی علیه این اقدام تروریستی به لطف خدا عکس‌العمل قاطع مردم را می‌بینیم، مردم چنین رفتارهای خشونت‌آمیزی را نه تنها قبول ندارند، بلکه با صراحت اعلام برائت می‌کنند.

‌نماینده مردم تهران تصریح کرد: مسئولان سیاست خارجی کشور باید در مراجع بین‌المللی از کشور‌هایی که به صورت مستقیم با پول دادن به عناصر خودفروخته در امور داخلی ایران دخالت می‌کنند شکایت خود را اعلام کنند، زیرا، دشمنان تمام سعی و تلاششان این است که در کشور ما ناامنی و خشونت ایجاد شود.

جانشین سابق قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان خیال باطل به خود راه ندهند، زیرا، ملت شریف ایران آزمون وفاداری خود را سال‌ها پیش پس داده است، مردم ایران نه تنها از شهادت ابایی ندارند، بلکه با این قبیل اقدامات تررویستی مصمم‌تر خواهند شد تا به مقابله با اراذل و اوباش بپردازند.

وی افزود: مسئولان سیاستی در پیش گرفته‌اند تا آگاهی بخشی به مردم به نحو احسنت صورت گیرد، امروز جنایت‌هایی که جنایت‌کاران عالم انجام می‌دهند، حجت را بر همگان تمام کرده است، مسئولان طی روز‌های شنبه و یکشنبه تصمیمات جدی خواهند گرفت و در برقراری امنیت به مسائل جدیدی رسیده‌اند، دشمنان بدانند که هیچ مدارایی در شرایط دست به اسلحه بردن نخواهیم داشت.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار