نماینده مردم سیستان و بلوچستان در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

فرمان‌پذیری از ولایت بهترین راهکار مقابله با تفرقه‌افکنی دشمنان است

حسین‌زهی گفت: مهم‌ترین مصداق وحدت اطاعت‌پذیری از رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در شرایط فعلی که دشمن از هر روزنه‌ای برای ایجاد تفرقه استفاده می‌کند باید گوش به فرمان مقام ولایت بود.
کد خبر: ۵۵۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 01November 2022

فرمان‌پذیری از ولایت بهترین راهکار مقابله با تفرقه‌افکنی دشمنان است«اسماعیل حسین‌زهی» نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ و لزوم برخورد با گروهک تروریستی موسوم به «داعش» اظهار داشت: ملت شریف ایران باید نسبت به اهداف دشمن در اختلاف‌افکنی بین مذاهب و اقوام ایرانی هوشیار باشد، زیرا، ایران از یک تنوع قومی و مذهبی برخوردار است.

حسین‌زهی تصریح کرد: به صورت ویژه باید مراقب کسانی بود که به مقدسات مذاهب اسلامی در ایران توهین می‌کنند، ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ و عرض تسلیت به ملت شریف ایران همه اقوام و مذاهب گوناگون را به وحدت و انسجام دعوت می‌کنم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مهم‌ترین مصداق وحدت اطاعت‌پذیری از رهبر معظم انقلاب اسلامی است. در شرایط فعلی که دشمن از هر روزنه‌ای برای ایجاد تفرقه استفاده می‌کند باید گوش به فرمان مقام ولایت، حضرت امام خامنه‌ای بود.

وی درخصوص لزوم پیگیری‌های حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه تاکید کرد: داعش فرزند دولت آمریکا است و از سوی دیگر سازمان‌های بین‌الملل و محاکم بین‌اللملی هم عموماً تحت تأثیر آمریکا هستند. بنابراین، به احتمال زیاد پیگیری‌های حقوقی از این حیث خیلی مثمرثمر واقع نمی‌شود.

حسین‌زهی تصریح کرد: اما به هر نحو بهتر است که وزارت امور خارجه موضوع را با قاطعیت از سازمان ملل پیگیری کند، البته بنیان سازمانی داعش نابود شده است و تفاله‌هایی که موجود هستند هم باید از صحنه دروزگار محو شوند، اما با همه این احوال ما باید هوشیاری لازم برای حفظ وحدت و جلوگیری از تفرقه‌افکنی دشمنان داشته باشیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها