یادداشت/ علیرضا ورناصری

هدف اصلی دشمن؛ دوقطبی‌سازی و تفرقه‌افکنی در ایران

دشمن با حربه آشوب در کشور به دنبال دو قطبی‌سازی و تفرقه افکنی در ایران اسلامی است، اما ما بعنوان یک ملت متحد می‌دانیم که پاکترین و بهترین جوانان ایران، جان خود را تقدیم کردند تا پرچم کشورمان برافراشته بماند.
کد خبر: ۵۵۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 23October 2022

هدف اصلی دشمن؛ دوقطبی سازی و تفرقه افکنی در ایرانگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس_ علیرضا ورناصری، نماینده مجلس شورای اسلامی؛ اعتراض و مطالبه گریِ قانونمند، از حقوق مسلمِ شهروندان است، اما میان مطالبه گری و اغتشاشات، تفاوت وجود دارد، مردم آگاه ایران رفتار‌هایی که اخیرا از عوامل نفوذی ِمعاند مشاهده شد را نمی‌پذیرند.

بدیهی است نظام سلطه از بدو پیروزی انقلاب، با دسایس مکرر، توطئه‌ها و تهدید‌های تروریستی به زعمِ باطل خود درصدد تفرقه افکنی میان صفوف به هم فشرده ملت ایران است، اما راه بجایی نخواهد برد و نظام جمهوری اسلامی که برآیندِ انتخاب و اراده مردم است پابرجا خواهد ماند.

در بزنگاهی که ایران در مسیر پرشتابِ توسعه همه جانبه گام نهاده است، دشمن به دنبال دو قطبی سازی و تفرقه افکنی در ایران اسلامی است، اما ما بعنوان یک ملت متحد می‌دانیم که پاکترین و بهترین جوانان ایران، جان و جوانی خود را تقدیم کرده اند تا پرچم کشورمان برافراشته بماند لذا تا اخرین قطره خون، راه شهدا را در امتداد حفظ انسجام و اقتدار ایران تداوم خواهیم داد.

ملت سربلند ایران می‌دانند که اولویت حیاتی کشورمان بصیرت و اجتناب از رفتار‌های ساختار شکنانه دشمنانی است که عملکردشان با شعارهایشان در تناقض است، از یکسو با شاخص‌های عملیِ سیاستِ شکست خورده فشار حداکثری، بسط ایران هراسی و تروریسم اقتصادی، حقوق ملت ما را نقض کرده و از سوی دیگر با ادعا‌های فریبکارانه خود را حامی ملت بزرگ ایران قلمداد می‌کنند.

تاکید بسیار دارم که بایسته است مسئولان، مطالبات برحق مردم بویژه گلایه هایِ ناشی از تنگنا‌های معیشتی را مورد توجه قرار دهند و جهت تعمیق روند فرهنگ سازیِ عفاف و حجاب، تغییر و اصلاح فرآیند‌های موجود با واقعیات جامعه را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند.

در دیدار و بازدید میدانیِ اخیر در چهار شهرستان حوزه انتخابیه ام، مردم خواستار رسیدگی قضایی و حقوقی به علل فوت مرحومه خانم امینی و ایضأ برخورد با هتاکان به شئون شرع مقدس اسلام بودند که این وسعت نگرش، نشان از آگاهی مردم ایران نسبت به وقایع کشور، فراتر از هیاهویِ منفعت طلبانه رسانه‌های معاند با عزتمندی ایران است.

مردم از خادمان خود در مجلس متوقع هستند که با بررسی حوادث اخیر بدنبال استیفای حقوق موکلان خود باشند، همانگونه که در اولین روز‌های فوت مرحومه تاکید کردم مجلس شورای اسلامی پیگیر حق خانواده ایشان بعنوان یک مطالبه ملی از طریق مراجع قانونی شد و اخیرا گزارش این واقعه تلخ از سوی رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در صحن علنی خانه ملت قرائت شد. همچنین از نیرو‌های خدوم پلیس و امنیت خواستار پاسخ جدی و عبرت آموز به هتاکان، مزدورانِ خودفروخته و اوباشِ برهم زننده آرامش مردم هستیم.  

انتهای پیام/۳۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار