دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

راهپیمایی سراسری ‌در محکومیت جنایات تروریستی شاهچراغ (ع)/ مردم ایران هم‌صدا با شیراز + فیلم و عکس

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی مردم پایتخت نیز در محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (علیه‌السلام) آغاز شد.
کد خبر: ۵۵۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ - 28October 2022

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس،‌ مردم تهران و سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه (ششم آبان)‌ با برگزاری راهپیمایی، جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (علیه‌السلام) را محکوم کردند.

مردم تهران و سراسر کشور در این راهپیمایی‌ها ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدابن‌موسی (علیه‌السلام) انزجار و تنفر خود از دشمنان ایران اسلامی را نشان دادند.

مردم ایران هم‌صدا با شیراز/ راهپیمایی سراسری ‌در محکومیت جنایات تروریستی شاهچراغ(ع)

مردم تهران در این راهپیمایی شعارهایی با مضمون « الله اکبر، یاحسین، لا الله الا الله، یا زهرا، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، لبیک یا حسین، مرگ بر آمریکا، آشوب گر داعشی پیوندتان مبارک، این همه لشکر آماده به عشق رهبر آمده، سپاه انقلابی انتقام انتقام » سر دادند.

در ابتدای این مراسم و پس از اقامه نمازجمعه تهران،‌ پیکر شهید سرگرد پاسدار امیر کمندی و شهید سید فرید معصومی نیز تشییع شد.

مردم ایران هم‌صدا با شیراز/ راهپیمایی سراسری ‌در محکومیت جنایات تروریستی شاهچراغ(ع)

مردم ایران هم‌صدا با شیراز/ راهپیمایی سراسری ‌در محکومیت جنایات تروریستی شاهچراغ(ع)

مردم ایران هم‌صدا با شیراز/ راهپیمایی سراسری ‌در محکومیت جنایات تروریستی شاهچراغ(ع)

در تجمع تهران حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی گلپایگانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیانیه این راهپیمایی را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: « بسم الله الرحمن الرحیم و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ، این روزها ایران اسلامی شاهد اتفاقات تلخ وناگواری بوده که بیانگر عمق کینه استکبار جهانی و مزدورانش از نظام اسلامی ومردم بیدار وهمیشه درصحنه است.

ملت بزرگ وصبور ایران اسلامی طی روزهای اخیر مورد هجمه‌ی وحشیانه دشمنان و درمعرض جنگ ترکیبی زخم خوردگان از نظام اسلامی قرار گرفته است.

حمله به نوامیس مردم، آتش زدن اموال عمومی و خصوصی، به شهادت رساندن حافظان امنیت و بی حرمتی به ساحت مقدس کلام الله مجید و هتک حرمت مساجد و اماکن و مشاهد شریفه گوشه‌ای از اقدامات پلیدی است که از سر استیصال، توسط مزدوران استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل صورت گرفته و بی گمان هریک از این ها، گناه نابخشودنی است که قطعاً توسط مردم غیرتمند و جوانان برومند کشورمان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

گناه عظیم و اقدام پلید حمله به بارگاه ملکوتی و قدسی حضرت احمد بن‌موسی علیهما السلام و جنایت هولناک به شهادت رساندن جمعی از زائران مظلوم این حرم مطهر نزد هر انسان آزاده محکوم و ننگ ابدی را برای عاملان و زمینه سازان این اقدام تروریستی در پی خواهد داشت.

ما امروز ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شهدای عزیز و گرانقدر، موافقت خود را با موارد زیر با ندای رسای «الله اکبر ـ خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌کنیم:

۱_جنایتی که درحرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز رخ داد؛ قطعه‌ای از نقشه‌ی شوم مستکبران علیه ملت بزرگ ایران و مکمل اغتشاشات و آشوب‌های اخیر است.

ما این جنایت سخیف و شهادت زوار مظلوم و بی دفاع رابه شدت محکوم کرده وخواستار اشد مجازات برای عوامل پیدا و پنهان و زمینه سازان این جنایت وحشیانه هستیم.

۲_آنانی که طی هفته‌های اخیر با تحریکات خود زمینه ساز و مشوق فتنه گران شدند؛ دستانشان در خون بیگناهان و گام‌هایشان در مسیر آماده سازی این جنایت خونبار بوده و ملت مقتدر ایران هرگز آنها را نخواهند بخشید و مسئولین قضایی باید طبق قانون با آنان برخورد نمایند‌.

۳- ضمن تاکید بر وحدت ملی، قومی و مذهبی و تشکر از سعه‌ی صدر مسئولان محترم نظام اسلامی و نیروهای حافظ نظم و امنیت دربرابر فتنه‌گران، اعلام می‌کنیم دیگر صبر و تحمل دربرابر اقدامات این عمال بیگانه جایز نیست و از دستگاه قضایی و مسئولان حافظ نظم وامنیت می‌خواهیم بدون کمترین ملاحظه، با قاطعیت با عوامل اصلی فتنه اخیر و شکاف آفرینان در حریم وحدت ملی برخورد قانونی نمایند.

۴- ما متهم اصلی این جنایت‌ها را حکومت مستکبر و روبه زوال آمریکا ورژیم منحوس صهیونیستی و حکام دست نشانده منطقه‌ای استکبار (مثلث عبری-عربی- غربی) می‌دانیم یقیناً این حکام زورگو و جنایتکار خاصه حاکمان سرسپرده منطقه تاوان جنایات سنگین خود را خواهند پرداخت.

۵_سنگر تعلیم و تربیت و دانشگاه دارای تقدس بوده و دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز آینده سازان کشور و مایه افتخار ما هستند از آنان می‌خواهیم همچون گذشته ادامه دهندگان راه امام راحل و شهدای عزیز و تحقق بخش رهنمودهای مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بوده و توطئه‌های شوم عمال استکبار و فتنه گران مزدوررا خنثی سازند.

۶_ درطول این ایام، فتنه‌گران سعی کردند به ساحت نورانی ولایت، این رکن رکین اسلام و قوام و دوام نظام و کشور جسارت کنند، ما امروز ضمن تجدید پیمان با حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با تمام وجود اعلام می‌کنیم دست از نائب برحق ایشان نخواهیم کشید و همچنان استوار و پابرجا، گوش به فرمان منویات و رهنمودهای راهگشا و هدایت‌های داهیانۀ معظم‌له، تا پای جان و آخرین نفس بوده و از ولایت و ایران قوی و مستقل و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و اعتقاداتمان در برابر هجمۀ شوم دشمنان دفاع خواهیم کرد.

۷-جنایت به شهادت رساندن جمعی از فرزندان این مرز و بوم حجت را بر همه تمام کرده و راه هرگونه عذرو بهانه‌ای را بسته و از خواص جامعه می‌خواهیم با اهتمام به جهاد تبیین با تمام وجود به روشنگری پرداخته وتوطئه‌های تبلیغاتی دشمن را خنثی کنند و با صدای رسا اعلام می‌کنیم در ایامی که باورها و مقدسات ملعبه دست بیگانه پرستان می‌شود؛ سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و نزد خدای بزرگ نابخشودنی است. و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته»

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها