فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تشییع پیکر 2 شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در کهگیلویه و بویراحمد

سردار «خرم‌دل» جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید کهگیلویه و بویراحمدی حادثه تروریستی شیراز را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۵۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ - 29October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی مراسم استقبال و تشییع شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ به فیض شهادت نائل آمدند، در سالن جلسات سپاه فتح برگزار شد.

سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: ‌روز یکشنبه 8 آبان در ورودی شهر یاسوج مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدا را خواهیم داشت و راس ساعت 9 این شهدای گرانقدر در یاسوج از میدان هفت تیر به سمت خیابان جمهوری تشییع خواهند شد.

خرم‌دل افزود: بعد از مراسم تشییع شهدا در یاسوج، پیکر مطهر شهدا از ساعت 11 از شهر یاسوج به سمت شهر باشت منتقل و سپس در گچساران مورد استقبال مردم این شهرستان قرار خواهند گرفت و شب نیز پیکر شهدا در بهبهان مستقر و صبح روز دوشنبه 9 آبان پس از تشییع در بهبهان، پیکر شهدا به شهرستان بهمئی منتقل خواهند شد. 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم استقبال از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز در ورودی شهر لیکک راس ساعت 13 به سمت گلزار شهدای این شهر و با حضور با شکوه مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار خواهد شد. 

وی تأکید کرد: نماز میت این شهدا به امامت نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع و تد‌فین سخنرانی خواهد کرد.

دو تن از شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ به نام‌های «هوشنگ خوب» و «امید خوب» اهل شهرستان بهمئی از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار