نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دشمن با رسانه‌های خود در حال دعوت به نزاع اجتماعی و آشوب است

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه دشمنی آمریکا، اسرائیل و سعودی با جمهوری اسلامی نیست، بلکه با موجودیت ایران قوی و مستقل مسئله دارد، گفت: دشمن با رسانه‌های خود در حال دعوت به نزاع اجتماعی و آشوب است.
کد خبر: ۵۵۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ - 29October 2022

دشمن با رسانه‌های خود در حال دعوت به نزاع اجتماعی و آشوب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (شنبه) در مراسم تشییع پیکر شهید «احسان مرادی» اظهار داشت: اعتراض را حق طبیعی و به حق مردم می‌دانیم اما این موضوع نباید بستری برای ایجاد ناامنی و اغتشاش شود.

وی افزود: اگر در این مدت افرادی به شهادت رسیدند به خاطر ما و شما بوده تا در امنیت بتوانیم مطالبات خود را مطرح و پیگیری کنیم.

حجت‌الاسلام شعبانی عنوان کرد: تروریست دست به کشتار بزند، دیگر فرق نمی‌کند آن فرد شیعه است یا سنی، باحجاب است یا بی‌حجاب. نیروهای تکفیری و تروریست اهمیتی نه به تقدس اماکن مذهبی، نه به جان و مال و مطالبه انسان‌‌ها می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا، اسرائیل و سعودی با جمهوری اسلامی نیست، بلکه با موجودیت ایران قوی و مستقل مسئله دارد، افزود: دشمن با رسانه‌های خود در حال دعوت به نزاع اجتماعی و آشوب است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه دولت باید فضایی را برای بیان مسالمت‌آمیز مسائل و مشکلات مردم ایجاد کند، تصریح کرد: وقتی بستر ناامنی ایجاد شود حرم‌های امن هم ناامن می‌شوند.

وی یادآور شد: اگر دشمن توان حمله نظامی به ایران و نابودی آن را داشت لحظه‌ای تعلل نمی‌کرد. شک نکنید دشمن برای سیستان و بلوچستان و کردستان برنامه داشت، اما بصیرت علمای اهل سنت و مردم، اجازه دستیابی آنها به اهداف شومشان را نداد.

حجت‌الاسلام شعبانی بیان داشت: قوه قضاییه باید با آشوبگران و اغتشاشگران بدون تسامح برخورد قاطع کند، این خواسته و مطالبه عمومی است.

وی متذکر شد: کسانی که دم از «زن و زندگی» می‌زدند، آیا دختران و همسرانی که در این حادثه تروریستی داغدار شدند زن نبودند؟

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار