امام جمعه بشرویه:

دشمن در حال وارونه نشان دادن مجاهدت‌های ایثارگران است

حجت‌الاسلام «معلمی» با اشاره به تلاش‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: متأسفانه دشمنان مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس را به نفع خود و وارونه روایت می‌کند.
کد خبر: ۵۵۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ - 30October 2022

تلاش دشمن برای وارونه نشان دادن مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «علیرضا زارعی» امام جمعه شهرستان بشرویه امروز (یکشنبه) در شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بشرویه با اشاره به تلاش‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: متأسفانه دشمنان مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس را به نفع خود و وارونه روایت می‌کند.

وی بیان داشت: دشمنان هر آنچه به نفعشان باشد را انجام می‌دهند و در این مسیر هیچ ابایی ندارند و به دنبال منفعت خود هستند لذا دستاوردهای این دوران طلایی که سند ماندگار در تاریخ انقلاب نظام اسلامی است را تحریف می‌کند.

امام جمعه شهرستان بشرویه با تأکید بر اینکه نباید از توطئه‌های دشمن غفلت کنم و نسبت به این مسائل بی‌تفاوت باشیم، مطرح کرد: امروز اگر بعضی معضلات در نسل امروزی دیده می‌شود شاید یک جهت آن این است که نتوانستیم مؤلفه‌های دوران دفاع مقدس را برایشان تبیین کنیم.

حجت‌الاسلام معلمی راهیان نور را یکی از بسترهای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دوران دفاع مقدس دانست و توضیح داد: جوانان زیادی را داریم که فکر و ذهنشان درگیر شبهات شده لذا با حضور جوانان در مناطق جنگی و روایتگری دستاوردهای آن دوران می‌توان حولی در زندگی آنان ایجاد و جوانان را با معنویت، اخلاص و دستاوردهای آن دوران آشنا کرد.

وی با تأکید بر اینکه افتخارات رزمندگان و دوران دفاع مقدس باید به عنوان یک درس تبیین و ترویج شود، تصریح کرد: برای تبیین مؤلفه‌های دوران دفاع مقدس می‌توان از ابزار مختلف استفاده کرد که یکی از این ابزار «هنر» است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و از ظرفیت جوانان و نوجوانان در این بخش استفاده شود.

امام جمعه شهرستان بشرویه همچنین گریرزی به اجرای سند 2030 زد و گفت: متأسفانه در یک برهه‌ای سندی را که مخالف مؤلفه‌های ایثار و شهادت بود می‌خواستند اجرا کنند و در این زمینه اقداماتی نیز انجام شد و نام شهدا را از سر درب برخی مکان‌ها حذف کردند لذا باید بیشتر به این مؤلفه‌ها توجه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار