مدیرکل هلال احمر خراسان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت تبیین سیره عملی شهدا

«ذاکریان» گفت: سیره عملی و سبک زندگی شهدا باید برای جامعه به خصوص نسل جوان امروزی به خوبی تبیین شوند چراکه شهدا الگوهای واقعی هستند و همه مسئولان نیز باید ادامه‌دهنده راه شهدا که راه حقیقت بوده، باشند.
کد خبر: ۵۵۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷ - 30October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محسن ذاکریان» مدیرکل هلال‌احمر خراسان رضوی در جریان سفر به شهرستان خواف، با حضور در منزل شهید «علی اعظمی بیدپارسی» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امنیت، آرامش و آسایش امروز در جامعه را مدیون خون شهدا و فداکاری جانبازان و آزادگان هستیم، آن‌ها که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و وطن خود دفاع کردند تا نام ایران به مانند همیشه سبز بماند.

وی افزود: سیره عملی و سبک زندگی شهدا باید برای جامعه به خصوص نسل جوان امروزی به خوبی تبیین شوند چراکه شهدا الگوهای واقعی هستند و همه مسئولان نیز باید ادامه‌دهنده راه شهدا که راه حقیقت بوده، باشند.

شهید «علی اعظمی بیدپارسی» در نوزدهم بهمن ۱۳۵۰ در روستای بید پارسی از توابع شهرستان خواف چشم به جهان گشوده و در سوم فروردین ۱۳۷۹ در درگیری با اشرار به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

سند افتخار شهرستان خواف ۱۱۳ شهید، ۳۱۴ جانباز و ۳۴ آزاده است که برای سر بلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار