مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد؛

خدمت‌رسانی هلال احمر خراسان رضوی با ده‌ها امدادگر و خودروی امدادی در دهه پایانی ماه صفر

ذاکریان گفت: ۱۰۰ نفر از امدادگران متعلق به سایر استان‌های کشور؛ تعداد ۵۰ دستگاه خودروی امدادی را برای امداد رسانی در دهه پایانی صفر به همراه خود به استان خراسان رضوی می‌آورند. علاوه بر این موارد؛ در دهه پایانی ماه صفر، ۲ بالگرد نیز در خدمت جمعیت هلال احمر خراسان رضوی قرار دارد.
کد خبر: ۶۱۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ - 07September 2023

هلال احمر خراسان رضوی در دهه پایانی ماه صفر؛ با دهها امدادگر و خودروی امدادی خدمت‌رسانی می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محسن ذاکریان» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ضمن گرامیداشت ایام دهه آخر ماه صفر اظهار داشت: طرح ملی امداد و نجات ویژه دهه پایانی ماه صفر با هدف خدمت رسانی به زائران پیاده رضوی، با حضور جمعی از نیرو‌های عملیاتی ۱۶ استان کشور آغاز شده است

ذاکریان افزود: ۱۱۰ پایگاه امداد و نجات ویژه خدمت به زائران همزمان با دهه پایانی ماه صفر در محور‌های مختلف استان برپا می‌شود.

 وی یادآور شد: در این قالب با مشارکت چند استان دیگر کشور ظرفیت خدمت رسانی امدادگران در خراسان رضوی به ۵۰۰ نفر رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی درباره به کارگیری ظرفیت کشوری این جمعیت در دهه آخر ماه صفر در استان گفت: ۱۰۰ نفر از امدادگران متعلق به سایر استان‌های کشور هستند که ۵۰ دستگاه خودروی امدادی را برای امداد رسانی در دهه پایانی صفر نیز به همراه خود به استان خراسان رضوی می‌آورند. علاوه بر این موارد؛ در دهه پایانی ماه صفر، ۲ بالگرد در خدمت جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز قرار دارند.

وی با بیان اینکه برنامه خدمت رسانی به زائران در دهه پایانی ماه صفر از ۱۶ لغایت ۲۶ شهریور برقرار است، ابراز داشت: علاوه بر مواردی که ذکرش رفت، قرارگاه مرزی دوغارون که از ۲۷ مرداد با هدف خدمت به زائران خارجی اربعین راه اندازی شد، در ایام دهه پایانی ماه صفر نیز خدمت رسانی می‌کند. تعداد ۲۰ نیروی امدادگر و فرهنگی هلال احمر در این ایام به زائران خارجی خدمت می‌کنند و پیش‌بینی افزایش پنج برابری زائران افغانستانی را در این ایام نسبت به سال گذشته داریم.

این مسئول تأکید کرد: پیش‌بینی شده بیش از یک میلیون زائر پیاده در ایام دهه پایانی ماه صفر وارد استان خراسان رضوی شوند، این در حالی ست که سال گذشته ۶۰۰ هزار نفر در این ایام به مشهد سفر کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار