معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مدیران انقلابی مردم را در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی مشارکت دهند

«احمدوند» گفت: مشارکت دادن مردم در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... باید در دستور کار مدیران دولت انقلابی باشد.
کد خبر: ۵۵۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹ - 30October 2022

مدیران انقلابی مردم را در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی مشارکت بدهندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «یاسر احمدوند» معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب در آئین رونمایی از پوستر روز مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه درمازندران که با «احمد سلگی» همراهی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران برگزار شد، به همت والای روستا‌های استان مازندران برای کسب جایگاه‌های برتر در هشتمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت به مردم فارق از هرگونه جهت گیری هدف غایی دولت سیزدهم است.

وی افزود: در هشتمین دوره این جشنواره تغییراتی نسبت به دوره‌های گذشته داشتیم؛ به این صورت که در همه روستا‌ها مراسم ویژه‌ای برای روستا‌های برگزیده با مشارکت مردم برگزار خواهیم کرد. همچنین کمک‌ها و حمایت‌هایی برای این روستا‌ها در نظر گرفته ایم.

احمدوند با بیان اینکه برنامه برای مردم باید فارق از هیاهو و با مشارکت دادن واقعی مردم صورت بگیرد، گفت: مشارکت دادن مردم در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... باید در دستور کار مدیران دولت انقلابی باشد.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امر مردم و نظر مردم حتما مقدم است، بیان کرد: اعتقاد قلبی ما این که عموم مردم ایران اسلامی متدین به اسلام و پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی از اعلام آمادگی برای تجهیز کتابخانه‌ها، تجلیل از ناشران و محققان، برگزاری جشنواره‌ها با محوریت کتابخوانی و... خبر داد و افزود: امید است مناسبت فرهنگی روز مازندران نیز به بهترین شیوه ممکن و در شأن جایگاه مردمان مومن و متدین این دیار برگزار شود.

احمدوند به عدم اقبال برخی از مسئولین استان مازندران برای حضور در آئین‌های تجلیل از روستای درویش خیل بابل و روستای عرب محله ساری منتخبین هشتمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب اشاره کرد و خواستار استفاده از ظرفیت روستا‌ها برای توسعه کشور شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار