مشاور بشار اسد:

سوریه به پایداری مقابل جنگ تحمیلی علیه خود ادامه خواهد داد

بثینه شعبان مشاور رئیس جمهور سوریه گفت: این کشور به ایستادگی مقابل جنگی که علیه سوریه به راه افتاده است، ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۵۵۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ - 31October 2022

سوریه به پایداری مقابل جنگ تحمیلی علیه خود ادامه خواهد دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیا الیوم، «بثینه شعبان» مشاور رئیس جمهور سوریه اظهار داشت: این کشور به پایداری مقابل جنگ تحمیلی علیه خود ادامه خواهد داد و دیکته‌های هیچ کسی را نخواهد پذیرفت.

شعبان در گفت‌وگو با روزنامه «اثیر» عمان افزود: ایالات متحده و متحدان غربی آن جنگی تروریستی را علیه سوریه برپا کرده و ثروت‌هایش را به سرقت می‌برند و با هدف تضعیف آن تحریم‌های اقتصادی غیرقانونی اعمال می‌کنند.

مشاور رئیس جمهور سوریه با بیان اینکه ایالات متحده و متحدانش تاریخ را نخوانده‌اند، افزود: سوریه به پایداری و کسب پیروزی‌های متوالی ادامه خواهد داد و نخواهد پذیرفت کسی به آن دیکته کند.

وی همچنین ادامه داد: پایداری بشار اسد رئیس جمهور و ارتش سوریه و همبستگی و یکپارچگی مردم این کشور علت پایداری سوریه در مقابل توطئه‌های غربی است که سعی دارند به این کشور لطمه بزنند.

شعبان در عین حال بر اهمیت حمایت دوستان و متحدان سوریه از جمله روسیه و ایران و حمایت معنوی و دیپلماتیک عمان برای ایستادن در کنار سوریه تاکید کرد.

مشاور رئیس جمهور سوریه خاطرنشان کرد: ارتش سوریه دستاورد‌های عظیمی داشته و بیشتر مناطق را از چنگ تروریسم آزاد کرده است که همین امر موجب شده تا ایالات متحده و ترکیه به صورت مستقیم دخالت کنند. آمریکا منطقه التنف و شمال شرقی سوریه و ترکیه شمال غربی آن را اشغال کرده‌اند تا به این ترتیب بر نفت، گندم و خاک سوریه دست اندازی کنند.

وی تاکید کرد: جنگ متوقف نخواهد شد چرا که هدف، تصمیم مستقل سوریه است. آن‌ها دست به تحریم‌های اقتصادی غیراخلاقی می‌زنند تا مردم سوریه را ضعیف کنند و دمشق را وادار به پذیرش موارد دیکته شده از سوی خود نمایند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار