رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

زوج‌های جوان باید اهل مطالعه هدفمند و نظام‌مند باشند

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: خوشبختی در زندگی مشترک بر پایه اعتقادات، اخلاقیات، احکام، آداب زندگی مشترک و مهارت‌های زندگی مشترک استوار است و برای دستیابی به این موارد باید زوجین اهل مطالعه هدفمند، نظام‌مند و گسترده باشند.
کد خبر: ۵۵۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ - 31October 2022

خوشبختی در زندگی مشترک بر پایه اعتقادات، اخلاقیات، احکام، آداب و مهارت‌های زندگی مشترک استوار است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دومین جشنواره سراسری زوج‌های جوان ارتش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بویژه شهدای مظلوم حوادث اخیر، اظهار داشت: ما امنیت و آسایش زندگی خودرا مدیون این عزیزان هستیم که به خاطر شرف، ناموس، عزت، دین، ولایت و کشور خود را فدا کردند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در ادامه ضمن تبریک به زوجین جوان، گفت: خوشبختی در زندگی مشترک بر پنج پایه استوار است که شامل اعتقادات، اخلاقیات، احکام، آداب زندگی مشترک و مهارت‌های زندگی مشترک می‌شود.

نماینده ولی فقیه در ارتش ادامه داد: برای دستیابی به این پنج نکته، زوجین باید اهل مطالعه هدفمند، نظام‌مند و گسترده باشند و به شرکت در جلسات برگزار شده در این حوزه‌ها اهتمام داشته باشند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، احترام متقابل زوجین، احترام به خانواده و بستگان همدیگر، اظهار محبت نسبت به هم، برجسته کردن نقاط مثبت یکدیگر، پرهیز از چشم و هم‌چشمی و مقایسه نکردن زندگی خود با دیگران، رازدار بودن نسبت به هم و رعایت آراستگی را از موارد تداوم زندگی مشترک موفق، عنوان کرد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار