فرماندار سپیدان:

روز ۱۳ آبان نماد مبارزه با استعمار و استکبار است

«رضائی» گفت: روز ۱۳ آبان نماد مبارزه با استعمار و استکبار و فرصتی برای نمایش همبستگی و اتحاد ملت قهرمان ایران است.
کد خبر: ۵۵۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ - 01November 2022

روز ۱۳ آبان نماد مبارزه با استعمار و استکبار است به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «محمد رضایی» فرماندار سپیدان امروز دهم آبان در آستانه فرا رسیدن روز دانش‌آموز، روز مبارزه با استکبار جهانی، در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در محل سالن اجتماعات فرمانداری سپیدان اظهار داشت: ۱۳ آبان نماد مبارزه با استعمار و استکبار و فرصتی برای نمایش همبستگی و اتحاد ملت قهرمان ایران است.

فرماندار سپیدان در این جلسه که با حضور سایر دستگاه‌های عضو این شورا برگزار شد با بیان اینکه همه ما مکلف به زنده نگه داشتن آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی هستیم خاطرنشان کرد: این روز فرصتی است تا با حضور پرشور و باشکوه، همدلی و همزبانی ملت بزرگ ایران اسلامی را به تمام جهانیان نشان دهیم.

رضایی افزود: در شرایطی که دشمنان نظام تلاش دارند تا با القای نا امیدی، مقاومت مردم را در هم شکنند، حضور در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان، این توطئه را نیز همچون گذشته خنثی می‌کند.

وی با تاکید بر حضور همه جانبه و پرشور دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان متذکر شد: نقش و حضور همه اقشار به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در این مراسم باید پررنگ باشد و برنامه‌ها به گونه‌ای تنظیم شود که مدیریت و اجرای تمامی برنامه‌ها در این روز به عهده خود دانش‌آموزان و دانشجویان باشد و آنها محور باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار