توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تشریح شد؛

ویژه‌برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار در مشهد

حجت‌الاسلام «سلطانی» گفت: راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد و سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اجتماع پایانی این راهپیمایی به ایراد سخن می‌پردازد.
کد خبر: ۵۵۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ - 01November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «سید محمد سلطانی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان روز جمعه از میدان شهدای مشهد تا حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد و مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان‌های استان نیز به مصلی‌های نماز جمعه منتهی می‌شود.

حجت‌الاسلام سلطانی افزود: مراسم روز ملی مبارزه با استکبار، از ساعت ۹ صبح روز جمعه سیزدهم آبان همراه با اجرای سرودهای انقلابی در میدان شهدا آغاز می‌شود و حاضران پس از یک ساعت تجمع در این محل و قرائت بیانیه دانش‌آموزان، به سمت حرم مطهر رضوی راهپیمایی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: راهپیمایان پس از حضور در حرم مطهر رضوی از سخنان سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان سخنران پایانی راهپیمایی و همچنین سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه بهره‌مند خواهند شد.

این مسئول بیان داشت: بخش‌های مختلف راهپیمایی ۱۳ آبان را شبکه استانی صدا و سیما به صورت مستقیم پخش خواهد کرد.

سلطانی تصریح کرد: زنگ استکبارستیزی نیز با توجه به تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه و جمعه، ساعت ۹ صبح روز ۱۱ آبان نواخته می‌شود و در مشهد آئین زنگ استکبارستیزی در مدرسه مصلی‌نژاد ناحیه یک آموزش و پرورش با حضور جمعی از مسؤولان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها