معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در گلزار شهدای کرمان:

جوانان برای ادامه راه شهید سلیمانی مصمم هستند

سردار «نقدی» گفت: مردم و نسل جوان ما برای اینکه راه نیمه‌تمام شهید سلیمانی را به اتمام برسانند، مصمم‌تر شده‌اند.
کد خبر: ۵۵۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲ - 02November 2022

هدف حاج قاسم آزادی قدس بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد‌ مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ملت ما بیشتر از قبل قدر شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم را می‌دانند.

سردار نقدی بیان کرد: مردم ما امروز به چشم خود عمق شقاوت دشمنان را دیدند و فهمیدند که دشمنان ما چه افراد شقی هستند و می‌توانند حتی طفل را در آغوش مادر به شهادت رسانده و بچه‌های کوچک و پیرزن‌ها را مورد هدف قرار دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم ما امروز جنس دشمنی را که شهید سلیمانی و همرزمان ایشان جنگیدند تا آنها را از منطقه بیرون کنند، شناختند، ادامه داد: مردم ما صحنه‌هایی را که قبلاً شنیده بودند، اینکه در سوریه و دیگر جاها چه اتفاقاتی افتاده را، دیدند.

وی با اشاره به اینکه راه شهید سلیمانی آزادسازی قدس بود، گفت: امروز مردم و نسل جوان ما برای اینکه راه نیمه تمام شهید سلیمانی را به اتمام برسانند، مصمم‌تر شده است.

سردار نقدی با بیان اینکه شهید سلیمانی زباله‌هایی را که بر سر راه آزادسازی قدس بود را پاک‌سازی کرد، افزود: امروز مسیر آماده شده تا جوانان ما عملیات نهایی را انجام داده و ریشه تمام این جنایت‌ها و فسادها و غده سرطانی منطقه را از زمین برداشته و منطقه را  از شر رژیم صهیونیستی نجات دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار