مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

افول صهیونیسم، ثمره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

مرتضوی در آئین گرامیداشت شهدای مدفون در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: جوانان ما با هدایت‌های امامین انقلاب در مسیری قدم برداشتند که برگرفته از تعالیم دینی و مکتب حسینی بود و همچنان نیز در این راه حرکت می‌کنند که همین موجب شده لرزه بر اندام تمام مستکبران و ظالمان جهان بیافتد لذا افول صهیونیسم، ثمره همین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۵۵۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ - 02November 2022

افول صهیونیسم، ثمره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آئین گرامیداشت شهدای مدفون در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) شامگاه دوشنبه ۹ آبان در تالار شیخ صدوق این آستان و با حضور ۵۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان محلی و استانی برگزار شد.

«عبدالله مرتضوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این مراسم در سخنانی ایثار مجدانه توأم با ایمان را از خصوصیات بارز شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: بسیاری از شهدای ما در دوران جنگ تحمیلی، حتی فرزندانشان را یکبار هم ندیدند و این نشأت گرفته از ایمان و اعتقاد شهداست.

مرتضوی افزود: جوانان این مرزو بوم با هدایت‌های داهیانه معمار کبیر انقلاب و خلف صالحش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مسیری قدم برداشتند که برگرفته از تعالیم دینی و مکتب حسینی بود و همچنان نیز در این راه حرکت می‌کنند که همین موجب شده است لرزه بر اندام تمام مستکبران و ظالمان جهان بیافتد؛ شهدای مدافع حرم و افول صهیونیسم در جبهه مقاومت، ثمره همین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در ادامه با ادای احترام به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم تصریح کرد: همه ما در برابر بغض فرزندان شهدا مسئولیم؛ امروز راه شهدا روشن و استوار است و ما باید با ادامه راه ایثار و فداکاری شهیدان، ضمن مراقبت از اسلام و انقلاب، دین خود را به فرزندان شهدا ادا کنیم.

مرتضوی در پایان با تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی، گفت: خدمت به ایثارگران و خاندان معظم شهدا نیازمند مشارکت ملی است و از همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها که در تحقق این واجب همگانی در کنار بنیاد شهید و امور ایثارگران ایستادند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها