فرماندار جوانرود:

ملت ایران همچنان پای اسلام و انقلاب قاطعانه ایستاده‌اند

«نقشبندی» گفت: دشمنان برای بار دیگر حضور باشکوه مردم را در راهپیمایی 13 آبان را خواهند دید که ملت ایران همچنان پای اسلام، انقلاب و نظام اسلامی محکم و قاطعانه ایستاده‌اند.
کد خبر: ۵۵۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ - 02November 2022

ملت ایران همچنان پای اسلام، انقلاب و نظام اسلامی محکم و قاطعانه ایستاده اندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سعدی نقشبندی» فرماندار شهرستان جوانرود امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های راهپیمایی ۱۳ آبان با تاکید بر حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، اظهار داشت: دشمنان برای بار دیگر حضور باشکوه مردم را در این راهپیمایی خواهند دید که ملت ایران همچنان پای اسلام، انقلاب و نظام اسلامی محکم و قاطعانه ایستاده اند.

فرماندار شهرستان جوانرود با اعلام اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال متفاوت تراز سال‌های قبل برگزار می‌شود، گفت: مردم امسال با حضورپر شور خود در این راهپیمایی جواب دندان شکنی به توطئه‌های دشمنان خواهند داد.

وی در ادامه به بزرگنمایی رسانه های معاند در ارتباط با اتفاقات اخیر نیز اشاره کرد و گفت: تمام دشمنان با استفاده از ابزار رسانه ای با بزرگنمایی و موج سواری افکار عمومی مردم را هدف قرار داده‌اند.

ماموستا مُلا «احمد فخری» امام جمعه شهرستان جوانرود نیز با بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) در مورد سلمان فارسی گفت: ملت ایران مردمی پایبند نسبت به ارزش‌ها و مقدسات خود هستند.

امام جمعه شهرستان جوانرود افزود: امروز دشمنان به دنبال منافع ملت ایران از جمله آزادی و حقوق زن نیستند بلکه آنها بدنبال اهدام شوم خود هستند.

وی بیان داشت: جوانان و نوجوانان کشور باید هوشیار باشند که مورد سوء استفاده دشمنان در این جنگ ترکیبی قرار نگیرند.

سرهنگ «بهرام میرزایی» فرمانده ناحیه مقاوت بسیج سپاه جوانرود نیز با اشاره به موضع صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد حوادث اخیر، گفت: اعتشاشات اخیر یک حرکت عادی نبود بلکه برای این موضوع برنامه ریزی شده بود.

فرمانده ناحیه مقاوت بسیج سپاه جوانرود افزود: اگر قضیه دختر جوان هم نبود بهانه دیگری بوجود می آوردند تا امسال اول مهر در کشور ناامنی و اغتشاش ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: این اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی آمریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود و حقوق بگیران آنها و برخی از ایرانی های خائن در خارج به آنها کمک کردند.

فرمانده ناحیه مقاوت بسیج سپاه جوانرود خاطرنشان کرد: اعتراضات و اغتشاشات اخیر خسارت مادی و معنوی گسترده ای به مردم و حیثیت کشورمان از جمله از دست دادن فرصت ها، کاهش سرمایه گذاری و روند توسعه و تعالی کشور وارد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار