فرمانده سپاه الغدیر یزد:

تنها راه حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی حمایت از نخبگان است

سردار کمالی تنها راه پیشرفت و حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را حمایت از نخبگان دانست و گفت: تحقق این مهم به جریان سازی و همراهی تمام عناصر مدیریتی و اجرایی نیاز دارد.
کد خبر: ۵۵۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹ - 02November 2022

تنها راه پیشرفت و حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی حمایت از نخبگان است//سلام با فایر فاکس عکسم تنظیم نمیشه///دلیلش رو میدونید؟به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسین زارع‌کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امروز در نخستین رویداد ملی «تاثریا» استان یزد که با حضور مسئولان ارشد استانی و بسیج علمی کشور برگزار شد، اظهار داشت: شناخت ظرفیت‌های نخبگانی و تبدیل آن‌ها به ظرفیت‌های ملی از جمله مهمترین دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی به جامعه نخگبانی است.

وی افزود: شناخت ظرفیت‌های کشوری از دیگر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولان و جامعه نخبگانی ایران اسلامی دانست و افزود: شناخت دشمن و غفلت نکردن از نقشه‌های استکبار جهانی لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه الغدیر با بیان این‌که ایران اسلامی امروز از نظر مولفه‌های قدرت جایگاه‌ها خوبی دارد، گفت: مهمترین دلیل طراحی و اجرای توطئه‌های مختلف علیه امنیت داخلی کشور اقتدار ایران و برخورداری از نخبگان موثر است.

سردار زارع‌کمالی ایجاد یأس و ناامیدی به ویژه بین نخگبان را یکی از توطئه‌های جدی دشمنان دین و نظام اسلامی عنوان و تصریح کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی باید با حمایت از نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان مسیر تعالی و توسعه ایران را هموار کنند.

وی در پایان تنها راه پیشرفت و حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را حمایت از نخبگان دانست و خاطرنشان کرد: تحقق این مهم به جریان سازی و همراهی تمام عناصر مدیریتی و اجرایی نیاز دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها