بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت ۱۳ آبان؛

۱۳ آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار جهانی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ - 03November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» بیانیه‌ای صادر کرد.

در ‌این بیانیه آمده است:

سیزدهم آبان یادآور رخداد‌های فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است. تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ١٣٤٣ کشتار وحشیانه دانش آموزان در اعتراض به دخالت‌های آمریکا به دست دژخیمان رژیم منحوس پهلوی در سال ١٣٥٧ و تسخیر لانه جاسوسی به همت دانشجویان پیرو خط امام در سال ١٣٥٨ که از جانب امام امت، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نام گرفت، هرکدام دلیلی است که این روز به عنوان «یوم الله» خوانده شود و بعداز گذشت سالیانی باز هم مردم باعزت و صلابت ایران بخواهند با زنده نگه داشتن این روز بر آرمان‌های همیشگی انقلاب پافشاری کنند.

۱۳ آبان نماد عزت‌طلبی، حریت و آزادگی ملت ایران در برابر قیود و زنجیره‌های فولادی شیطان بزرگ است که مهم‌ترین ویژگی این روز بزرگ توکل بر قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه مبارزه و عزت خواهی ملت ایران است.

اکنون با گذشت بیش از ۴ دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی همچنان شاهد دشمنی‌های مکرر و توطئه‌های ضد بشری رژیم تروریستی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی هستیم. اقدامات سال‌های اخیر نظام سلطه به رهبری آمریکای تروریست پرور همچون اعمال تحریم‌های ظالمانه بر کشورمان، مانع تراشی در پیشرفت هسته‌ای ایران اسلامی، ترور دانشمندان هسته‌ای، به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و طراحی دسیسه‌های گوناگونی مانند ایجاد فتنه، اغتشاش و نا امنی به شیوه‌های مختلف در کشور که به دیوار محکم بصیرت مردم ایران برخورد کرد، نمونه‌هایی از خصومت ورزی همیشگی آن‌ها است. اما مردم و نظام مستحکم جمهوری اسلامی ایران با وجود مشکلات یادشده با تأسی از آرمان‌های حضرت امام (ره) و رهنمود‌های ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در طول سال‌ها مقاومت و پیروزی در مواجهه با نقشه‌های پلید دشمنان، آثار افول ابهت پوشالی و شیطانی آمریکا را در سطح جهان به وضوح نمایان ساخته‌اند.

ملت رشید ایران بار‌ها و بار‌ها در عرصه‌های مختلف سیاست داخلی و خارجی، علم و فناوری، فرهنگ و اقتصاد کارآمدی دین را به مدد تعالیم قرآن کریم و عترت طاهرین (ع) تجربه کرده‌اند که استکبارستیزی نیز از جمله آنهاست. مبارزه‌ای همیشگی با دشمنانی که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ مخالفت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر ملت کوتاهی نکرده‌اند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس استان سمنان ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان ‌تاکید می‌کند این روز، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار جهانی است و جوانان انقلابی ایران زمین، راهی را که گذشتگان ولایتمدار در سال‌های پیش با اقتدار آغاز کرده، با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد و در این راه، استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت‌های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه حرکت خروشان خویش قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار