فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد نیروی زمینی ارتش:

مسابقات قهرمانی سقوط آزاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد

مسابقات قهرمانی سقوط آزاد نیروی زمینی ارتش با حضور پنج تیم در منطقه کوهنجان شیراز و به میزبانی تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ - 03November 2022

مسابقات قهرمانی سقوط آزاد نیروی زمینی ارتش برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «جابر آبادزردشتی» فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی سقوط آزاد نیروی زمینی ارتش با حضور پنج تیم از یگان‌های نیروی زمینی ارتش در منطقه کوهنجان شیراز، به مدت ۴ روز و به میزبانی تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های الف و ب تیپ ۶۵ نوهد، تیم مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی و تیم الف و ب تیپ ۵۵ هوابرد حضور داشتند که در بخش تیمی، تیم الف تیپ ۶۵ نوهد مقام اول و تیم‌های الف و ب تیپ ۵۵ هوابرد مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این دوره از مسابقات تصریح کرد: خداوند را شاکریم که این دوره از مسابقات با موفقیت برگزار شد و همه یگان‌های شرکت کننده توانستند با صحت و سلامت این دوره از مسابقات را به پایان برسانند.

فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقای آمادگی‌ها و توانمندی‌های تخصصی نیروی زمینی ارتش و انتقال تجربیات پیشکسوتان به جوان‌تر‌ها است. تمامی تیم‌های شرکت کننده با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کردند و مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و امیدواریم که میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات بوده باشیم.

لازم به ذکر است ۱۰ نفر از زبده‌ترین چتربازان نیروی زمینی در مسابقات قهرمانی سقوط آزاد ارتش جمهوری اسلامی ایران که در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ 221 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار