فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش:

نقش سربازان در تولید امنیت کشور ستودنی است

امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی گفت: سربازان به عنوان عضو اصلی و جدایی‌ناپذیر نیرو‌های مسلح مایه افتخار انقلاب و نظام اسلامی هستند و در تولید امنیت کشور نقشی ستودنی دارند.
کد خبر: ۵۵۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ - 03November 2022

نقش سربازان در تولید امنیت کشور ستودنی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیرسرتیپ دوم «عباس عظیمی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با کارکنان وظیفه این یگان پدافندی دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر سرتیپ دوم عظیمی با بیان اینکه سربازان جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار نظام و انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: کارکنان وظیفه به عنوان عضو اصلی و جدایی ناپذیر بدنه نیرو‌های مسلح از ابتدای انقلاب اسلامی تا به الان در همه عرصه‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده و ما اکنون نظاره‌گر ایرانی قوی در تمامی ابعاد دفاعی و نظامی هستیم.

وی افزود: نقش سربازان وظیفه در تولید امنیت کشور ستودنی است.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب ارتش خاطرنشان کرد: کارکنان وظیفه دوشادوش فرماندهان خود در راستای حفظ امنیت کشور تلاش می‌کنند و امیدواریم سربازان عزیز با کسب تجربه و اندوخته‌های دوران سربازی در پیشرفت و بالندگی کشور موثر باشند.

وی با تاکید براینکه هیچ ابرقدرتی توان مقابله با اراده مردم ایران را ندارد، تصریح کرد: دشمنان اسلام و سرزمین بزرگ ایران از طریق فضای مجازی به دنبال تضعیف اعتقادات و باور‌های جوانان و ضربه زدن به ارزش‌های دینی و انقلابی هستند که باید با بینش و بصیرت انقلابی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار