بیانیه بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا به‌مناسبت ۱۳ آبان؛

۱۳ آبان آموخت که می‌توان چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ افکند

سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا در بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان عنوان کرد: این روز به همه مستضعفان عالم آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بیفکنند.
کد خبر: ۵۵۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵ - 03November 2022

آبان آموخت که می‌توان چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ افکند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سازمان بسیج حقوقدانان سپاه عاشورا با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم آذربایجان شرقی برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال دعوت کرد. در این بیانیه آمده است:

وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَى بِآيَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ  إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ (سوره ابراهیم آیه ۵)

یوم‌الله سیزده آبان از طرفی مصادف با شهادت مظلومانه دانش آموزان و حادثه تبعید امام (ره) است که نشانگر ظلم و استبداد مستکبرین می‌باشد و از سوی دیگر روز تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) است که تداعی‌گر تحقق وعده‌های الهی به مؤمنین است. این روز بزرگ و سرنوشت‌ساز به جهت دربرداشتن این دو بعد، یک نقطه عطف در تاریخ پر برکت ایران اسلامی است.
بی‌شک همه این حوادث از سرچشمه منحوس جریانی نشئت گرفته است که تاب تحمل نگاه عدالت جویانه و آرمان خواه پاک سیرتان و مستضعفین خداجو را ندارد. جریانی که در طول تاریخ بشریت، همواره در مقابل حق و حقیقت به انواع حیله‌ها و تزویرها و نیز خشونت‌ها دست آویخته و از هیچ خیانت و جنایتی فروگذار نبوده است.
سیزدهم آبان در حافظه‌ی تاریخی ملت غیور ایران همواره با استکبار ستیزی و دشمنی با آمریکای جهانخوار همراه بوده است. این روز به همه مستضعفان عالم آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بیفکنند، آموخت که می‌توانند هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند، آموخت که می‌توانند دیوار ظلم و ستم را بشکنند. این روز برای جهانیان یادآور این موضوع است که امت ایران اسلامی حاضر نیستند که در دام حرکت‌های به ظاهر دیپلماتیک و در باطن معاندانه‌ی مستکبران عالم افتاده و ارزش‌های اصیل و دستاورد‌های کثیر خود را به خنده‌های مکارانه و وعده‌های عوامفریبانه آن‌ها واگذار کند.
ملت بزرگ ایران در طول سالیان مبارزات خود با استکبار به کرات شاهد بدعهدی‌ها و خیانت‌های این جبهه منحوس و مستعمر بوده است؛ این‌بار نیز مستکبران در بازی جدید خود با شعار «زن، زندگی، آزادی» در صدد نابودی زنان و مردان و کشته‌سازی و ضربه به نظام اسلامی هستند که ان‌شاءالله با هدایت‌های رهبر بزرگوار انقلاب، این نقشه نیز نقش بر آب خواهد شد.
ما حقوقدانان، قضات، وکلا، سردفتران، اساتید و دانشجویان حقوقدان بسیجی استان آذربایجان شرقی با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، ضمن تجدید عهد با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و منویات خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، از آحاد ملت همیشه بیدار ایران اسلامی بخصوص مردم شهید پرور استان آذربایجان شرقی دعوت می‌کنیم تا در راهپیمایی روز  ۱۳ آبان‌ماه، حضور به هم رسانده و در خروشی فراگیر در روز مبارزه با استکبار جهانی و با اقتدا به فرهنگ عاشورایی با طنین رسای هیهات منا الذله، بار دیگر به صحنه بیاییند و جلوه‌ای دیگر بیافرینند.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار