مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

حضور حماسی مردم در 13 آبان دشمنان را رسوا کرد

«اسلامی» با قدردانی از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه گفت: حضور میلیونی و گسترده مردم در راهپیمایی سراسر کشور باعث روسیاهی و رسوایی دشمنان و طراحان اغتشاش و ناامنی و ترور در کشور شد.
کد خبر: ۵۵۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ - 05November 2022

حضور حماسی مردم دشمنان را رسوا کرد

سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: پیام مردم در برابر دشمنان روشن و شفاف بود و از برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی حکایت داشت.

وی در همین رابطه با بیان اینکه روحیه استکبار ستیزی مردم بار دیگر در راهپیمایی روز دانش آموز امسال به نمایش درآمد و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در سراسر کشور طنین انداز شد، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی راه استکبار جهانی نه تنها در ایران که در منطقه و جهان سد شد و آزادگان دنیا به پشتوانه جمهوری اسلامی در تمام دنیا علیه مستکبرین جهانی به پا خواستند و انقلاب اسلامی محور مقاومت آزادگان جهان در برابر شیاطین و طاغوت‌های عالم شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اینکه دشمنان درصدد کشاندن کشور به فاز خشونت و ترور هستند، ادامه داد: پس از حادثه تروریستی حرم مقدس شاهچراغ، صبر مردم لبریز شد و مردم قاطعانه در برابر هر گونه ناامنی و اغتشاش هشدار دادند و این مساله‌ای بود که در راهپیمایی دیروز نیز بر آن تاکید شد.

وی گفت: در راهپیمایی دیروز مردم کرج و استان البرز همزمان با سراسر کشور یاد و خاطره شهدای دانش آموز و به ویژه شهید حسین فهمیده را گرامی داشتند و جنایات استکبار جهانی به رهبری آمریکا که پس از تحمیل یک جنگ هشت ساله همچنان درصدد تحمیل اغتشاش، ناامنی و ترور به کشور ما است را محکوم ساختند.

سردار اسلامی با اشاره به اینکه مردم مخالف هر گونه اغتشاش و ناامنی در کشور هستند، تصریح کرد: دیروز پیام مردم مبنی بر تاکید بر امنیت و ثبات در کشور را شنیدیم؛ اما مسئولان نیز باید با ولایت مداری و پیروی از راه راستین شهدا، فعالیت جهادی و خدمات رسانی حداکثری و صادقانه مانع از ایجاد بهانه در دست آشوب گران و فتنه گران شوند و برای رفاه و آرامش مردم از تمام توان خود بهره گیرند.

وی در ادامه با تاکید بر آرمانهای انقلاب اسلامی از مسئولان خواست به آرمانهای اصیل انقلاب و راه شهدا وفادار باشند و تصریح کرد: مسئولان نباید با مردم فاصله داشته باشند و در عین حال باید با سلامت کاری و اخلاقی الگویی برای جامعه باشند تا اعتماد عمومی خدشه دار نشود.

سردار اسلامی  در عین حال بر هوشیاری مردم و به ویژه دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد و افزود: دشمن به دنبال تجزیه ایران و تبدیل ایران به سوریه دیگری است و این امر را از طریق امپراطوری رسانه‌ای، ترویج شایعات و تفرقه افکنی پیگیری می‌کند و لذا همه ما باید با هوشیاری و بصیرت سعی کنیم تا در دام دشمن اسیر نشویم.

اسلامی با تاکید بر جهاد تبیین و فعالیت‌های فرهنگی متذکر شد: از موارد مهم که باید در شناخت و مقابله با دشمن به آن توجه شود بصیرت افزایی از طریق فعالیت‌های فرهنگی و جهاد تبیین است که این مساله باید از سن کم و از میان دانش آموزان آغاز شود.

وی بر لزوم آشنایی جوانان و نوجوانان با ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: راه راستین شهدا جامعه را در برابر دشمنان بیمه می‌کند و اگر دانش آموزان و دانشجویان ما با سیره شهدا آشنا شوند بی‌تردید در دام شبکه‌های دروغ پرواز رسانه‌ای دشمن گرفتار نخواهند.

انتهای یپام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار