مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

شرکت ملی حفاری ایران در سنگر مقدم جهاد و مبارزه صنعتی و اقتصادی قرار داد

گلپایگانی گفت: شرکت ملی حفاری ایران که در صف مقدم جهاد و مبارزه صنعتی و اقتصادی قرار داد، قصد دارد با یک راهبرد نوین جهادی و انقلابی که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است ضمن رسیدن به قله های برجسته شکوفایی در صنعت در حوزه فرهنگی نیز خود و مجموعه اش را به حد متعالی برساند.
کد خبر: ۵۵۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ - 06November 2022

شرکت ملی حفاری ایران در سنگر مقدم جهاد و مبارزه صنعتی و اقتصادی قرار دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هماهنگی جانمایی و ساخت یادمان شهید گمنام امروز در دفتر «حمیدرضا گلپایگانی» مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در ابتدای این جلسه، حضور شهید گمنام را در این شرکت سبب خیر و برکت دانست و اظهار داشت: وجود معنوی پیکر شهید گمنام در شرکت ملی حفاری ایران، مطالبه ای عمومی از سوی کارکنان جهادی این حوزه اقتصادی است.

وی افزود: این شهید گمنام عزیز میهمان 45 شهید شرکت حفاری در این مرکز خواهد بود که جان شان را فدای آرامش و امنیت امروز کشور کردند. آرامگاه این شهید گمنام محفلی برای دلدادگان راه شهادت و ایثار در بین کارکنان ما خواهد بود.

گلپایگانی گفت: پشتوانه درخواست این شهید گمنام که با همراهی و مساعدت سردار مرادحاجتی مواجه شد، اهداف متعالی برجسته ای نهفته است. شرکت ملی حفاری ایران که در صف مقدم جهاد و مبارزه صنعتی و اقتصادی قرار داد، قصد دارد با یک راهبرد نوین جهادی و انقلابی که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است ضمن رسیدن به قله های برجسته شکوفایی در صنعت در حوزه فرهنگی نیز خود و مجموعه اش را به حد متعالی برساند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران یادآور شد: امید است که در قدم اول، میزبان شایسته ای برای این شهید گمنام باشیم و در گام بعدی نیز ضمن ایجاد فضایی معنوی و حماسی، برکت حضور ارزشمند این قهرمان وطن را در روحیه مدیران، کارکنان و پرسنل تلاشگر حفاری تزریق کنیم.

«محمد دانشی» فرمانده پایگاه بسیج شرکت ملی حفاری ایران نیز ضمن اشاره به حضور بیش از 8 هزار بسیجی در مجموعه حفاری، جهاد اقتصادی را یک اولویت برای ملت و کشور دانست و متذکر شد: هر چه قدر کار فرهنگی و ارزشی را در جوار امورات اقتصادی و صنعتی تقویت کنیم به خروجی مطلوب تری خواهیم رسید.

وی افزود: از نگاه ما همه کارکنان سختکوش شرکت ملی حفاری ایران بسیجی و انقلابی هستند چرا که این علاقه و ارادت به ملت و کشور را در میدان عمل و در سخت ترین شرایط جغرافیایی به اثبات رسانده اند و لحظه ای از تلاش برای تولید غافل نشده اند.

در پایان این جلسه نیز سردار مرادحاجتی، شرایط و ضوابط ساخت یادمان شهید گمنام را تشریح کرد و خواهان اجرای پیوست های فرهنگی برای این یادمان در قلب شرکت ملی حفاری ایران شد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار