عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

طبل رسوایی جبهه استکبار به صدا درآمده است/ دشمنان در لجن‌پراکنی خود ناکام شدند

منتظری گفت: وقتی اتفاقات و دشمنی‌های آمریکا در سال‌های اخیر را مرور می‌کنیم، می‌بینیم که طبل رسوایی جبهه استکبار به صدا درآمده است.
کد خبر: ۵۵۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ - 07November 2022

طبل رسوایی جبهه استکبار به صدا درآمده است/ حنای آمریکا دیگر رنگی ندارد«غلامرضا منتظری» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ادعاهای دروغین مسئولان آمریکایی مبنی بر دلسوزی برای مردم ایران، اظهار داشت:‌ در فرهنگ استکبار غایت اهداف تحقق منافع مادی است و برای رسیدن به آن باید به هر شیوه‌ای متوصل شد.

منتظری تصریح کرد: ما وقتی دوران بعد از انقلاب اسلامی را مرور می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که دشمنان در دشمنی خود، انواع تیرهای سمی را به سمت انقلاب اسلامی نشانه گرفته‌اند و با پررویی پرچم حقوق بشر را به احتزاز درمی‌آورند که همچون روشنی روز تناقضی آشکار است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دروغ و تناقض دشمنان برای ملت شریف ایران به عنوان یکی از زخم‌خوردگان جبهه استکبار کاملاً روشن است، وقتی اتفاقات و دشمنی‌های آمریکا در سال‌های اخیر را مرور می‌کنیم، می‌بینیم که طبل رسوایی جبهه استکبار خصوصاً ایالات متحده به صدا درآمده است.

وی با بیان اینکه دیگر «حنای آمریکا رنگی ندارد» تأکید کرد: البته طبیعی است که عملیات روانی و هجمه رسانه‌ای روی بخشی از جامعه اثرگذار است، در حوادث اخیر وقتی که تجمعات کوچک و محدودی شکل می‌گرفت شاهد بودیم رسانه‌های بیگانه آن را به کل ملت ایران تعمیم می‌دادند، این در حالی است که ملت ایران حضور بسیار با شکوهی در 13 آبان داشت که در مقیاس جهانی کم سابقه بود. اما دریغ از اینکه شبکه‌های معاند و دشمنان به آن اعتراف کنند.

منتظری با اشاره به اینکه شبکه‌های تلوزیونی معاند چشم خود را بر حضور با شکوه مردم ایران در مراسم 13 آبان بسته بودند، گفت: ما در مقاطع مختلف شاهد حضور باشکوهی از ملت ایران در عرصه‌های مختلف کشور بوده‌ایم که هیچ‌کدام به چشم معاندین نمی‌آید و در رویه کاری آنها شاهدیم که کوچک‌ترین اعتراضات مردمی را بزرگ‌ترین تجمعات بشری جلوه می‌دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ملت ایران شناخت بسیار خوبی از آمریکا پیدا کرده‌اند، اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی مدام از بصیرت صحبت می‌کنند و بصیرت را قطب‌نمای حرکت کشتی انقلاب می‌دانند، به همین دلیل است که دشمنان در لجن‌پراکنی خود ناکام باشند.

وی ادامه داد: نیاز است که ما موضوع جهاد تبیین را جدی‌تر بگیریم و فقط در ایام حوادث با مردم گفت‌و‌گو نکنیم، بلکه جهاد تبیین به مثابه یک نسیم ملایم در همه شرایط کشور اعم از آرامش و اغتشاشات باید باشد. پیشگیری زمانی رقم می‌خورد که ما در فرصت‌های فراغت با مردم سخن بگوییم، نه در اوج حوادث.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار